Мощността е достатъчна, за да ускори автомобила за 4,5 секунди от нула до 100 км/ч
Специално за автомобилното изложение в Есен тунерът на BMW - AC Schnitzer демонстрира класа, като представи 150D. В предната част на уникалното возило вилнее мощният 400 к.с. тритурбо шестцилиндров дизелов от Серия 5.
Когато трилитровият редови шестцилиндров мотор с три турбокомпресора от моделите M50d се настани в Серия 1, отпред става много тясно. Дизеловият двигател на студията, ACS1 5.0d, базирана на 120d, генерира 400 к.с. и максимален въртящ момент от 800 Нм.
AC Schnitzer BMW 150d не се продава
Мощността е достатъчна, за да ускори „единицата” само за 4,5 секунди от нула до 100 км/ч. Максималната скорост е ограничена на 250 км/ч. Феновете на високите скорости не бива да хранят излишни надежди, уникатът не се продава.
Schnitzer заявява, че относно компонентите и тунинга на двигателя, става дума за нормална „единица”. Schnitzer изцежда от 114i до 154 к.с., а от 1116i и 118i до 204 к.с. и от M135i от 360 до 380 к.с. Разбира се, не е забравен и дизеловият вариант, той също е с повече мощност, при 116d кончетата достигат до 139 к.с., а при 118d 171 к.с., 120d до 218 к.с. и 125d - 258 к.с.
Инженерите от Аахен са заложили при окачването на цялостен пакет или на къси спортни пружини. Изпускателната система ще бъде обновена с нови ауспуси. Schnitzer е рафинирал визията на единицата с нова предна престилка, карбонови корпуси на външните огледала, спойлер на покрива и дизайнерски ленти. Към всичко това са добавени и колела в различен дизайн с размери от 18 до 20 цола, като 20-цоловите са обути в гуми с размери 235/30.
Който желае и нова визия на интериора, ще има опция от алуминиеви акценти, алуминиеви педали, нов скоростен лост и стелки.