Дебютът на наточеното малко возило е на изложението в Есен 2015
Тунерът AC Schnitzer вля свежа сила в Mini Cooper S и във флагмана John Cooper Works S. Първата поява на бял свят на наточеното малко возило е на автомобилното изложение в Есен 2015.
AC Schnitzer подобри мощността на 2,0-литровия четирицилиндров турбо в Mini Cooper S от 192 на 235 к.с. В същото време максималният въртящ момент от 280 Нм се повиши на 350 Нм. Топ моделът Mini John Cooper Works стана още по-значим, след като малката кола попадна в лапите на тунинг специалиста.
AC Schnitzer Mini (F56) на автошоуто Есен 2015
AC Schnitzer изцеди от четирицилиндровия 265 к.с. и 390 Нм. В стандартното изпълнение двигателят генерира в JCW 231 к.с. и 320 Нм. Разбира се, тонизирането се отрази и в стойностите на ускорението. AC Schnitzer Mini John Cooper Works спринтира по данни на производителя за 5,9 секунди разрешената скорост за междуградски пътища. Което прави с две десети по-бързо от серийния. Разликата в теста за еластичност е очевидна. Между 80 и 180 км/ч версията на Schnitzer ще подобри фабричния JCW с 2,5 секунди (на 10,4 от 12,9 секунди).
За по-добро сцепление в завоите новите пружини на тунера смъкнаха предницата с 20 до 30 мм, а отзад Mini е с 25 до 35 мм по-ниско. Контакта с пътя държат 19-цолови алуминиеви джанти обути в гуми с размер 215/35 R19 отпред и отзад.
Schnitzer-Mini се разпознава по новата система за отработените газове. Тя се предлага в три варианта – с управление на клапаните и различни бленди на ауспуха. Друга визуална характеристика е предният сплитер, който ще трябва да редуцира повдигането на предната ос. Schnitzer индивидуализира Mini с ленти черно фолио по фланговете, както и защитно фолио на задната престилка.
Интериорът също е обновен в стила на тунера. Например, с нова топка на скоростния лост, алуминиеви педали и стелки.