Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

AC Schnitzer "пипна" новото BMW M3

18.10.2021 17:23

Тунинг специалистът е поработил не само върху двигателя, но и върху аеродинамиката

AC Schnitzer представи тунинг програмата си за новото поколение на М3. Както може да се очаква, фирмата не пропуска да добави още повече мощност към редовия шестцилиндров мотор - серийните 510 к.с. и 650 Нм могат да бъдат увеличени до 590 конски сили и 750 нютонметра.

Не по-малко интересни обаче са възможностите за доработване на каросерията, като основната цел тук е осигуряването на повече притискателна сила, респективно още повече стабилност. Само предният сплитер носи допълнителни 40 кг аеродинамичен натиск върху предния мост. Съчетанието от крило на задния капак, спойлер над задното стъкло и дифузор в задната броня от своя страна носи 70 кг аеродинамичен натиск върху задната част на автомобила. Упоменатите стойности са по официални данни на AC Schnitzer и се отнасят за скорост на движение от двеста километра в час. Наличен е и избор от две изпълнения на спортно окачване.

Естествено, всички тези промени са гарнирани с редица чисто дизайнерски елементи по екстериора и интериора, като конкретно вътрешността на автомобила може да бъде облагородена с нов спортен волан. AC Schnitzer работи и върху цялостна спортна изпускателна уредба.

Коментари
comments powered by Disqus