Изпускателната система е напълно нова, накрайниците са с кант от въглеродни влакна
AC Schnitzer вече е работил върху купето BMW Серия 8. Тогава за основа беше взета версията M850i, която стана почти автомобил за DTM състезания. Разработен корпус от въглеродни влакна, допълнителни елементи на предната броня и високо крило няма да ви оставят безразлични. А сега дойде редът на BMW M8, обаче, в изпълнение Gran Coupe. Седанът получава по-малко радикална програма за тунинговане, но немците предлагат актуализиран софтуер за двигателя както за базовата модификация, така и за по-мощната Competition.
Аеродинамичният комплект за каросерията е изработен от различни материали. Например, предният спойлер е направен от термопластика, задните спойлери са от полиуретан, а страничните части на праговете са от въглеродни влакна.
Изпускателната система е напълно нова, накрайниците са облицовани с кант от въглеродни влакна. По поръчка тунерите инсталират ковани джанти с централна гайка и гуми с размери 275/30 R21 отпред и 285/30 R21 отзад на седана. Има и комплекти летни и зимни джанти с диаметър 20 инча.
Първоначално V8 4.4 битурбо двигателят генерира 600 к.с. и 750 Нм, но след настройка на чипове тези показатели се увеличават съответно до 700 и 850. А за версията Competition специалистите от Аахен са готови да предложат 720 к.с.сили и същите 850 Нм, въпреки че в заводската спецификация мощността не надвишава 625 к.с. и 750 Нм. В комплекта са включени и маркови скъсени пружини, които намаляват просвета с 25-30 мм отпред и 15-20 мм отзад. Финалната част на картината са фини щрихи в интериора: алуминиеви пера за смяна на предавките, подложки за педалите и опора за левия крак.