Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Acura RDX: В пълния си блясък

31.07.2009 09:24

В началото на тази седмица ви представихме първите две официални фотографии на Acura RDX и основните характеристики на модела. Сега е време за един цялостен поглед.

Най-голямата новина относно автомобила от моделната 2010 година е възможността той да бъде поръчан за първи път само с двойно предаване, съответно и на по-ниска цена. За базовата версия ще трябва да отделите 32 520 долара, докато за Acura Super Handling All-Wheel Drive (SH-AWD) ще трябва да добавите още 2000. Спирачките на софтроудъра са ревизирани, докато окачването остава в конфигурацията McPherson отпред и многозвенно отзад, като подсилените стабилизиращи щанги се грижат за стабилното поведение на автомобила в завой. Acura RDX се предлага стандартно с електронната система за стабилност Vehicle Stability Assist, както и с тракшън контрол.

Във външния вид на модела впечатление правят 18-цоловите алуминиеви колела, корпоративната решетка на Acura, новите челни светлини, променената задна броня и стопове, както и двата елипсовидни накрайника на изпускателната система. Интериорът на Acura RDX може да се похвали с осветените стелки, автоматичните фарове, камерата за обратно виждане, USB-интерфейса и Acura Premium аудио системата със седем високоговорителя. Сателитното радио, навигацията AcuraLink Satellite Communication System и електронният компас допълват екстрите в салона на автомобила, който според производителя е изработен от значително по-качествени материали.

Турбо системата на 2,3-литровия четирицилиндров мотор, с който е оборудван Acura RDX, е преработена с цел да намали шума на турбината при високи обороти. Променливото газоразпределение с интелигентнен контрол i-VTEC осигурява на модела от 2010 г. икономична работа и ниски нива на вредни емисии при максимална мощност от 240 к. с. (при 6000 об/мин) и въртящ момент от 353 Нм (при 4500 об./мн). Петстепенната автоматична предавателна кутия с планки на волана се предлага стандартно за модела, както и електронно контролираното подаване на газ.

Коментари
comments powered by Disqus