Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ал-Атия: Целта ми е титлата в IRC

16.03.2010 18:10
Ал-Атия: Целта ми е титлата в IRC

Арабският пилот Насер Ал-Атия, който през тази година дебютира в сериите IRC заяви, че има всичко необходимо, за да се пребори за шампионската титла.

Катарецът ще има доста натоварена програма през този сезон. Той ще кара с пълен сезон в сериите IRC с подготвения от Rene Georges Rally Sport автомобил Skoda Fabia S2000, също така ще кара и във всички състезания за новоучредената купа Super 2000 в Световния рали шампионат, както и ще продължи участието си в програмата на Volkswagen за рали „Дакар”. Първото участие на Ал-Атия в IRC ще бъде по-късно тази седмица в рали „Аржентина”.

„Този сезон по предварителен план ще карам в седем състезания от сериите IRC и ще бъде фантастично, ако успея да спечеля и седемте. Имаме бюджет за всичките ралита до края на сезона и ако се наложи, ще увелича участията си. Целта е титлата”, заяви многократния шампион на Близкия Изток.

Ал-Атия познава добре състезанието в Аржентина, тъй като до скоро то бе част от световния шампионат и бившият шампион в група N има шест старта в това рали. Този сезон надпреварата не е част от календара на WRC, но затова пък е част от този на сериите IRC.

Талантът и скоростта на Насер не са тайна за никого, но все още не се знае какво е нивото му в сравнение с останалите титуляри, каращи в IRC. Той обаче заяви, че познава дорбе автомобила си и има на идея какво може да очаква от останалите пилоти в сериите.

„Крис Мийк е доста силен. Той спечели в Бразилия, миналата година стана шампион, така че е доста уверен, познава автомобила си и е бърз. Аз обичам да се състезавам в Аржентина и това състезание е едно от любимите ми. Ще ми е много приятно отново да се върна в страната, след като през януари станах втори на рали „Дакар”, заяви Ал-Атия.

В рали „Мексико” Насер за първи път бе зад волана на своята Skoda Fabia S2000 и се движеше трети в групата на „суперите” преди да отпадне с повреда в двигателя.

„Fabia S2000 е добър автомобил. Все още обаче я разучавам, работя по настройките на окачването й и се опитвам да открия как функционира най-добре. Ще продължа с тази си дейност и по време на рали „Аржентина”, но след това всички останали състезания са на асфалт, така че ще е доста интересно”, добави още Ал-Атия, който през тази година ще стартира общо в около 25 международни състезания в различните шампионати, в които участва.

Коментари
comments powered by Disqus