Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Alfa Giulia ще дебютира във Франкфурт догодина

28.08.2014 14:16

Моделът на италианците от средния клас е скрит под маскираната каросерия на Maserati Ghibli

В края на 2015 или началото на 2016 година Alfa Romeo ще пуснaт на пазара новото поколение на Giulia, като преди това то ще дебютира на IAA.

Alfa Giulia с каросерия на Ghibli

Нашият ловец на прототипи успя да улови в обектива си първия прототип на Alfa Romeo Giulia. Моделът на италианците от средния клас е скрит под маскираната каросерия на Maserati Ghibli. Каросерията е прекроена основно и скъсена на дължина, като дори в задната си част Ghibli е доста по-къса. Под променената каросерия вече се крие технологията на новата Alfa Giulia.

От 1978 насам нито един модел на Alfa не е носил името Giulia, въпреки че серията беше доста успешна. Следваха Giulietta (тип 116), Alfa Romeo 75, 155 и 156, както и 159. Новата Giulia е обозначена с работния код "Tipo 952". След 4C, той се числи към новите модели на глобалната вече Alfa, както и планираният за 2015 Alfa Spider.

Alfa Giulia QV до 480 к.с.?

Моделът с четири врати ще се базира на платформата на Alfa със задно и двойно предаване, която благодарение на олекотените елементи няма да прекрачи 1,5 тона. По отношение на двигателите, Giulia ще се задвижва от 1,75-литровия турбо бензинов двигател на 4C. Под въпрос е дали мощността ще продължи да бъде 241 к.с. Освен това за пазарния старт се предвижда и 1,4-литров турбо бензинов двигател в различни нива на мощност от 105 до 170 к.с. Разбира се, ще бъдат включени и добре познатите 1,6 и 2,0-литрови дизелови двигатели с диапазон на мощност от 105 до 175 к.с. Упоменатите двигатели ще бъдат съчетани с автоматична шестстепенна трансмисия.

Alfa Giulia Quadrifoglio Verde ще заеме ролята на топ модел, оборудван с трилитровия  V6, който в Maserati Ghibli генерира мощност от 330 к.с. Позовавайки се на слуховете, този двигател в топ модела на Giulia може да достигне мощност до 480 к.с. - в края на краищата се очаква той да се конкурира с М-моделите на BMW. 

Компютърната графика на Alfa Giulia дава най-точна представа за дизайна на бъдещия сериен модел. Типичната радиаторна решетка със Scudetto изпъква фронтално и е обрамчена от два тесни фара, достигащи до калниците. Капакът на двигателя е с добре изразен релеф. Линията на покрива напомня тази при спортните купета - внушение, подчертано и от скритите дръжки на задните врати. Задната част се характеризира с малък багажник и тесни продълговати светлини.

Коментари
comments powered by Disqus