Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Alfa Romeo C41 дебютира във Варшава

22.02.2021 21:14

Шейкдаунът на новия автомобил ще бъде в петък на пистата „Каталуня“

Варшава изненадващо стана домакин на третата премиера във Формула 1 за 2021 година. Причината е, че петролната компания PKN Orlen, основният спонсор на Alfa Romeo, както и на тестовия пилот на тима Роберк Кубица, е базирана в Полша.

C41 очаквано не се различава спрямо автомобила от миналата година, включително и що се отнася до цветовата схема. В предната част обаче има някои съществени изменения, които би трябвало да помогнат на тима от Хинвил да надскочи скромните осем точки от сезон 2020.

„Решихме да инвестираме двата си жокера в зоната на носа“, коментира Ян Моншо, техническият директор на Alfa Romeo. "Самият нос и краш структурата зад него са напълно нови, като това бе наложено от цялостната аеродинамична концепция.“

„Впоследствие насочихме вниманието си към предното окачване, предното крило и спирачките. Момчетата вложиха много усилия в тях, както и в бардж борд елементите и дефлектора в предната част на автомобила.“

„Финалните промени са в областта на пода, дифузора и елементите, които рядко виждате между задните колела. Тези модификации са провокирани от новия техническия правилник. Загубихме немалко притискане в областта на пода, дифузора и спирачките.“

За трета поредна година екипът на Sauber, който представя Alfa Romeo, ще разчита на Кими Райконен и Анотнио Джовинаци. Роберт Кубица също остава в тима като развоен и резервен пилот.

Коментари
comments powered by Disqus