Продажбите на седана при цена от 33 100 евро стартираха още през 10 май
Alfa Romeo подложи феновете на марката на дълго очакване на новата Giulia, която бе показана в Милано, разбулена на изложението IAA във Франкфурт, а в Женева вече и с нови версии. Продажбите на цена от 33 100 евро стартираха на 10 май и италианците разшириха предлагането с един двулитров турбо бензинов двигател.
Alfa Romeo Giulia се предлага с три варианта на оборудване: Basis, Super и Quadrifoglio, където вариантът Super е предназначен преди всичко за корпоративни клиенти.
Изцяло ново е предложението на двулитровия четирицилиндров турбо бензинов двигател с мощност 200 к.с. и 330 Нм въртящ момент, който се куплира с осемстепенна автоматична трансмисия. Алуминиевият двигател спринтира за 6,6 секунди, вдига максимално 230 км/ч и защитава среден разход на гориво от 5,9 литра. Надеждите са отправени към ново разработения 2,2-литров турбо дизелов, с мощност от 136, 150 или 180 к.с., както и един V6 бензинов двигател с би-турбо, който изцежда 510 к.с. от 2,9 литра. Турбо дизеловите се куплират с шестстепенна механична или осемстепенна автоматична трансмисия, бензиновите двигатели са оборудвани с шестстепенна ръчна трансмисия. Съществува възможност, всички да се комбинират с автоматични скоростни кутии. Специално за американския пазар, Alfa пуска двулитров четирицилиндров турбо бензинов двигател, с мощност от 280 к.с. и 400 Нм. В комбинация с осемстепенната автоматична трансмисия Giulia ще вдига до 240 км/ч.
Всички технически данни на новата Giulia можете да намерите по-долу
Базовата цена от 33 100 евро се отнася за мощния 136 к.с. дизелов, версията със 140 к.с. струва 34 100 евро. Дизеловият с мощност от 180 к.с. ще струва най-малко 37 400 евро. Надценката за осемстепенна автоматична предавателна кутия възлиза на 2250 евро. Новият турбо бензинов двигател се предлага на цена от 38 150 евро. За мощния 510 к.с. топ бензинов е необходимо да се направи инвестиция от 71 800 евро и той да влезе в собствения ни гараж.
Дори базовата версия на новата Alfa Romeo Giulia е оборудвана със система за предпазване от сблъсък посредством задействане на аварийна спирачка, предупреждение при напускане лентата на движение, темпомат с ограничител на скоростта, 16-цолови алуминиеви джанти, двузонов климатроник, контрол на динамиката на автомобила и инфотейнмънт система с 6,5-инчов сензорен екран.
Между другото, нивото на оборудване Super се отличава с тапицирани седалки в комбинация кожа/плат, рамки на прозорците с декоративни хромирани лайсни, 17-цолови алуминиеви джанти и информационен център със 7-инчов екран и сензори за паркиране.
Топ моделът Quadrifoglio има спортни седалки, тапицирани с микс от кожа и Alcantara, спортен волан, преден капак и карбонов покрив, карбонови апликации, асистент за мъртвия ъгъл, камера за задно виждане, биксенонови фарове с динамични светлини за завой и LED дневни светлини.
На разположение е оборудване спорт, асистент и бизнес пакет.
Близък преглед на Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
За съжаление и при Giulia, както често се случва, подобно на външно пленителните дами, не всичко е блясък и слава. Първо, доброто: Спортните седалки са първокласни, както и воланът с вградения бутон Start/Stop. Дисплеят също е перфектен и изглежда безкраен на фона на тъмния кокпит, управлението е лесно и доставя удоволствие.
На пръв поглед, карбоновите елементи са много привлекателни, но когато човек се вгледа, веднага разпознава пластмасовите части, разположение отдолу и отзад. Бутоните и ротационния контролер не работят достатъчно прецизно и обикновено има някаква настройка. Но въпреки това, подобно на всяка съблазнителна дама с малки недостатъци, тя си остава едно предизвикателство. Един автомобил, който грабва и с интериора, това говори, че той е конструиран с много страст.
Giulia не изглежда като истинска дама, тя е по-скоро яка и агресивна, но както винаги, тя е облечена в неизменната червена рокля. Точно за 105-ия рожден ден на марката, бе разбулен и новият мострен автомобил в новата Мека на алфистите в Арезе. Новоизлюпената първа дама носи с гордост зелена детелина, което в този случай обещава впечатляващите 510 к.с. в топ модела. Мощността на имплантирания трилитров шестцилиндров алуминиев двигател, който всъщност е вътрешна разработка на Alfa Romeo, съгласно тяхно изказване е провокирано от дъщерната компания Ferrari, при което мощността ще бъде чиста и без турбо дупка, обещава мениджърът по развойната дейност Филипе Криф. Когато го обладае спортната треска, той ще се може да се радва на активната аеродинамика.
Карбоновият преден сплитер, благодарение на два електромотора които го повдигат и смъкват, осигурява добро увеличаване на притискането. За по-голяма стабилност в завоите, отговаря системата Torque-Vectoring.
Alfa Romeo Giulia спринтира по-бързо от BMW M3
Новият спортен седан на Alfa тежи приблизително 1,5 тона. Именно съотношението тегло/мощност под три килограма позволява спринт от нула до сто за 3,9 секунди. С което новата Alfa Giulia спокойно слага в джоба си М3 с 431 к.с. Точно в този диапазон се движи и четиривратката както по отношение на спортния топ модел, така и на цивилните версии. Въпреки тази мощност интериорът все пак е много привлекателен. Интерфейсът между човека и машината се състои само от два въртящи се бутона, с които се управляват всички функции – както инфотейнмънт, така и режимите на шофиране, които са четири с нарастваща агресивност: Advanced Efficiency, Normal, Dynamic и Race. Единственият все още много важен бутон се намира на волана: старт бутонът.
Версията Quadrifoglio е оборудвана с карбоново-керамични спирачни дискове, спортни черупкови седалки на Sparco, обрамчени с карбонови рамки. Благодарение на късите надвеси разпределението на масата 50/50 и строгите мерки за олекотяване, пътните показатели са обещаващи, поне на хартия. Капакът на двигателя, покривът и задвижващият вал са изработени от карбон, двигателят, вратите и окачването са от алуминий. Карбоново-керамични спирачки също имат алуминиеви елементи, като дори рамките на седалките са изработени от въглеродни влакна. Електронното деактивиране на цилиндрите гарантира икономии с цивилизован маниер на разход на гориво.
Висш модел със задно задвижване става Amore
Пъргавото управление бива гарантирано от директния волан, новите двойни носачи на предния мост и многораменната задна ос. Върховият модел стандартно е със задвижване на задните колела, дори когато платформата по принцип е със задвижване на всички колела. Това е планирано за следващите версии.
Giulia е типична италианка
Alfa Giulia е истинска италианка, не само заради името. Седанът ще се произвежда в завода Касино, близо до Рим, дизайнът също е сътворен изпод перото на Лоренцо Рамацоти от Модена, който преди това е бил ръководител на дизайнерския отдел Пининфарина за Ferrari 456 GT, 550 Maranello и Enzo."Дизайнът на Giulia е ефирен, като очертанията на облак, но показва каква сила се крие вътре," ентусиазирано казва Рамацоти. Е, да, въглеродните части и четирите накрайника на ауспуха вече издават уж скритата мощност. Най-малкият дизайнерски елемент на Alfa – логото, също е преработен в новия графичен дизайнерски стил с нова типография.
Големи планове за Alfa Romeo
400 000 продадени Alfa до 2018 ? Амбициите на главния изпълнителен директор на концерна Серджо Маркионе не са неоснователни. Разбира се, нашата цел не са малките успехи, а възраждането на цялата марка, за което особено много помага новата глобална ориентация. „Именно затова засега няма да пускаме малки комбита“, каза изпълнителният директор на Alfa Харалд Вестер, защото те се продават предимно в Европа. По време на презентацията на Giulia в музея Alfa Romeo в Арезе, близо до Милано, Маркионе направи преглед на развитието на традиционната марка: През следващите три години новите модели трябва да станат седем. Тези високопоставени цели от изпълнителния директор показват силата на марката. Разбира се, предстои да видим. Стискаме палци.
Alfa Giulia цена на разположение
2.2 JTDm 100 kW (136 к.с.) 33 100 евро от средата на юни 2016
2.2 JTDm 110 kW (150 к.с.) 34 100 евро пазарен старт
Super 2.2 JTDm 110 kW (150 к.с) 35 900 евро пазарен старт
2.2 JTDm 110 kW (150 к.с.) AT8 36 350 евро от средата на май 2016
Super 2.2 JTDm 110 kW (150 к.с.) AT8 38 150 евро от средата на май 2016
Super 2.2 JTDm 132 kW (180 к.с.) 37 400 евро пазарен старт
Super 2.2 JTDm 132 kW (180 к.с.) AT8 39 650 евро от средата на май 2016
Quadrifoglio 2.9 V6 Bi-Turbo 375 kW (510 к.с.) 71 800 евро пазарен старт