Моделът бе представен през 2015 г. и оттогава успя да събере десетки награди
С изключение на "горещия " вариант на Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio с шестцилиндров турбо двигател с работен обем 2,9 с мощност от 510 к.с. (600 Нм, най-ефективните версии на Giulia са бензиновите и дизеловите от дуета Veloce, които генерират 280 к.с. от четирицилиндровия турбо мотор 2,0 л (400 Нм) или 2,2-литровия с мощност 210 к.с. (470 Нм). Междувременно изтече информация от сайта на фирма Mopar (ако не е грешка), която твърди , че през миналата седмица се е появил междинен четирицилиндров двулитров бензинов турбо агрегат с мощност 350 "коня".
Моделът Giulia се появи през 2015 г. и оттогава успя да събере десетки награди.
Като цяло, Giulia има дузина комбинации от двигатели и скоростни кутии, а диапазонът на мощността е от 136 к.с. до 510 к.с.. Но в САЩ има само бензинов двигател 2,0 с 284 к.с. със задно предаване или с двойно предаване на Quadrifoglio (и трите версии са с автоматична трансмисия). Европейците могат да избират различни дизелови двигатели и механична предавателна кутия.
Журналистите от изданието Motor1.com се свързаха с представителя на Alfa Romeo в САЩ, който ги увери, че моделът за 2018 година няма да има никакви промени в двигателната гама. По отношение на 2019 г. той не каза нищо и това ни дава надежда за появата на такава модификация по-късно. Останалото са само предположения. Изглежда италианците могат да постигнат желаната мощност от двулитровия агрегата не само чрез повишаване на налягането, но и чрез добавяне на някакъв вид хибридизация (например спомагателен двигател). С 350 "коня", Giulia може да се конкурира с модели като Mercedes-AMG C 43 или Audi S4, и ще стане мост между конвенционалните Giulia и Quadrifoglio.