Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Alfa Romeo Racing напомня за спортните корени

08.07.2019 12:03

Специалното издание е посветено на участието на марката в моторните спортове

Италианците представиха любопитен дует на Фестивала на скоростта в Гуддууд: кросоувъра Stelvio Quadrifoglio и седана Giulia Quadrifoglio от Alfa Romeo Racing Edition. Специалното издание е посветено на участието на Alfa Romeo в моторните спортове на най-високо ниво, включително Формула 1. Интересното е, че в допълнение към богатото оборудване и специалната ливрея, лимитираната серия получава леко форсиран V6 2,9 битурбо двигател: тук мощността е 520 к.с. и 600 Нм, докато базовият агрегат има 10 “коня” по-малко.

От тази гледна точка е ясно, че в оцветяването на новите версии на пътните автомобили имитират състезателния болид Alfa Romeo Formula 1.

Увеличаването с 10 к.с.Надвишаването на десетте сили не се отрази на паспортните динамични характеристики на двата модела: седанът продължава да се ускорява 0 до 100 км/ч за 3,9 сек и развива максимална скорост 307 км/ч, а кросоувърът със същия агрегат постига упражнението 0-100 за 3,8 сек, но максималната му скорост е по-слаба - 283 км/ч.

Това не е първото лимитирано издание на неразделната двойка. Можем да припомним NRING. Този път автомобилите получават аеродинамичен пакет от Sauber Motorsport (партньор на Alfa Romeo във Формула 1, който всъщност ръководи екипа), който включва нов сплитер, спойлер, странични прагове и крилца в ъглите на предната броня. Друга добавка: тъмни алуминиеви джанти (19 инча на Giulia и 20 на Stelvio ).

Авторите на Giulia са направили покрив от карбон. И двата автомобила получават седалки Sparco с карбонов каркас, червени шевове и предпазни колани в един и същи цвят, интериор от въглеродни влакна, аудио система Harman Kardon, развлекателна система Alfa Connect 3D Nav от Mopar с екрана 8,8 инча, DAB радио, интерфейси Apple CarPlay и Android Auto, карбоно- керамични спирачни дискове с червени спирачни апарати.

Коментари
comments powered by Disqus