Wayne Taylor Racing с Cadillac 10 спечели 24-часовата надпревара
Фернандо Алонсо, Джордан Тейлър, Камуи Кобаяши и Ренгер ван дер Занде спечелиха 57-ото издание на „24-те часа на Дейтона”, което бе прекратено заради проливния дъжд на пистата. Приблизително два часа преди края рейс контролът извади на пистата за втори път червения флаг и въпреки че организаторите положиха огромни усилия, състезанието не бе подновено.
Малко по-рано Фернандо Алонсо изпревари Луиш Фелипе Насър (Action Express Racing Cadillac 31), след като бразилецът отвори прекалено първи завой. Това се оказа и решителния момент в надпреварата, тъй като Насър и съекипниците му Пипо Дерани и Ерик Къран не получиха възможност за реванш заради влошените атмосферни условия.
Последното място на подиума заеха Хелио Кастроневес, Рики Тейлър и Александър Роси (Acura 7). На сухата писта автомобилите на японския производител вървяха редом с прототипите на Cadillac, но когато на „Дейтона” започна да вали, загубиха драстично скорост. Проблем с маслената помпа обаче извади Acura 6 на Хуан Пабло Монтоя, Дейн Камерън и Симон Пажено от надпреварата, което даде четвъртото място на CORE autosport Nissan 54.
За разлика от преди Mazda имаше напълно реални шансове в битката с Cadillac и Acura, но още преди края на първата третина от надпреварата технически проблеми сполетяха и двата прототипа на японците. Mazda 77, която Оливър Джарвис изведе до полпозишън, напусна състезанието след повреда в двигателя, а Mazda 55 загуби три обиколки заради теч на гориво, след което в ранните часове на денонощието участва в инцидент с GT автомобил.
В GTLM категорията поредица от обрати дадоха първото място на BMW 25 с Конър де Филипи, Филип Енг, Колтън Херта и Аугусто Фарфус. Шест от деветте GTLM автомобила бяха в обиколката на лидера, когато при хаотичния рестарт спорещите за победата Фредерик Маковиеки (Porsche 911) и Джоуи Хенд (Ford 66) се удариха.
Неочакваният подарък изведе Джеймс Каладо и Risi Competizione Ferrari 62 на първа позиция, но малко преди червения флаг Фарфус изпревари британеца и донесе победата на своите съотборници. Ford 67 загуби пет обиколки още при първите спирания след грешка на Скот Диксън, но тримата с Ричард Уестбруук и Райън Брискоу щяха да спечелят, ако не бяха минали през бокса точно преди втория червен флаг.