Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Алонсо: На финала винаги сме с обиколка назад

17.11.2021 11:39
Алонсо: На финала винаги сме с обиколка назад

Испанецът не крие разочарованието си от предимството на Mercedes

Миналия уикенд в Бразилия Люис Хамилтън навакса две наказания, за да стигне до победата. Качествата на световния шампион са неоспорими, но единствено превъзходството на автомобила на Mercedes му даде възможност да атакува първото място.

Докато Хамилтън се бореше с Макс Верстапен за лидерската позиция, Фернандо Алонсо спореше с Пиер Гасли и съотборника си Есебан Окон в дъното на топ десет. И независимо от факта, че Окон спечели в Унгария, двукратният световен шампион смята, че екипът на Alpine е обречен в спора с Mercedes и Red Bull.

„Като пилот мога да кажа, че това е все едно да играеш баскетбол на два коша – един за теб, един за тях. Те обаче печелят точките си, като вкарват в по-голям кош от нашия. Така че винаги губиш“, коментира испанецът за Speedweek.

„Късметлия съм, че спечелих две титли и че съм имал същата привилегия. Бях и с Toyota в WEC, където имахме сходно предимство с автомобила.“

„Но просто си представям как хлапетата гледат нашия спорт и виждат как един автомобил задминава два други в права линия. Не трябва да губят надежда по този начин, че един ден ще станат шампиони.“

Основният проблем за Алонсо е, че усилията, които пилотите влагат, не се възнаграждават заради огромната разлика в техниката. Както и че отборите, които са по-назад в класирането, са наясно, че нямат никакъв шанс и се чувстват обречени още преди началото на състезателния уикенд.

„Всички ние сме отдадени на спорта. Тренираме много, работим в симулатора, рискуваме живота си всеки път. И въпреки това на финала винаги сме с обиколка назад. Наясно сме с това още преди да потеглим към Катар. Това е единственият спорт, в който може да се слчи нещо подобно“, завършва испанецът

Коментари
comments powered by Disqus