Тунерът е украсил впечатляващата каросерия с преден спойлер - тип меч и заден сплитер
BMW Серия 1 M Coupé никога няма да изпадне в забвение, дори и при Alpha-N. За разлика от двигателния отсек, където резултатът е 564 вместо серийните 340 к.с., тунерът почти не е докоснал екстериора на спортиста .
С M2 BMW най-накрая стартира достоен наследник на Серия 1 M Coupé. Първите доставки ще започнат през април. До тогава Alpha-N от Бад Нойенар-Арвайлер се е заела с легендарната Серия 1и здраво ревизира спортиста.
BMW Серия 1 M Coupe работи ефективно
Външно няма нещо особено да бъде видяно, тунерът е украсил впечатляващата каросерия на BMW Серия 1 M Coupé с преден спойлер-тип меч и заден сплитер. Всичко е твърде дискретно и изцяло отговаря на характеристиките от програмата на BMW.
За сметка на това пък под предния капак е пипнато яко. Или по-точно казано, BMW Серия 1 M Coupé е здраво инжектирана. Битурбо редовият шестцилиндров със стандартните 340 к.с. в Alpha-N ще генерира завидните 564 к.с. За да бъде постигната тази мощност, не е достатъчно само да се променят няколко характеристики, всичко това изисква цяла поредица от механични подобрения.
По-големите компресори и турбинните колела ще окажат голямо влияние при увеличаване на мощността. Към това Alpha-N инсталира допълнителен охладител на въздуха на компресора от Вагнер, ъпдейтвани са също така бензиновата помпа, свещите и бобините за запалване.
Всичко това обаче все още не е достатъчно, за да бъде достигната желаната мощност. За това Alpha-N е скрила в багажника 9,5-литров резервоар, заедно с помпа. Когато в системата на BMW Серия 1 M Coupé се инжектира смес от вода и биоетанол, това води до намаляване на температурата на въздуха за горене. По-високата плътност води до повишаване на мощността, освен това метанолът повишава антидетонацията на двигателя.
Вместо обичайните 500 Нм (с форсиране) към коляновия вал отиват 734 Нм. За да може серийният съединител да издържи и да остане студен, Alpha-N е оборудван със спортен съединител, както и единичен стоманен маховик. Газовете биват отработени от междинен шумозаглушител в Race версия, Вагнер -тръби и стандартен заглушител. Тунинговането е гарнирано с винтово окачване, а интериорът с получерупкови седалки, спортен волан със светодиоди и централно разположен дисплей.