Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

AlphaTauri представи AT02

19.02.2021 11:31

Юки Тсунода замества Даниил Квят в титулярната двойка на екипа от Фаенца

AlphaTauri стана вторият отбор, който показва автомобила си за 2021 г. след McLaren. Промените по него логично са ограничени с оглед на замразените шасита, но въпреки това екипът на Франц Тост е категоричен, че е направил огромна крачка напред в развитието му.

„Работата, която свършихме при развитието на автомобила си за 2021 г., надхвърля далеч задължителните промени, които правилникът изисква“, коментира техническият директор Джоуди Егинтън.

„Почти всички аероповърхности са променени. За да го постигнем, развивахме и променяхме компановката на голяма част от компонентите, които остават скрити. Инвестирахме много време и усилия, за да наваксаме загубите в аеродинамично отношение заради промяната в правилника, но се постарахме да увеличим работния прозорец на автомобила.“

„Тези активности ще продължат и през сезона, като ще разпределим ресурсите ми между автомобила за 2021 и за 2022 година и ще се опитаме да вземем максимума и от двата  проекта.“

Правилникът позволяваше на AlphaTauri да заимства окачването на Red Bull от 2020 г, но екипът на Егинтън е решил да запази собствената си версия от миналия сезон. Двата развойни жокера са използвани за новия нос и za външните елементи на предното окачване.

Другата голяма промяна в техническо отношение засяга двигателите на Honda. Японците ускориха развитието на задвижващата система заради предстоящото си оттегляне, което е и причина модифицираният двигател с вътрешно горене и ERS да се появят по-рано от очакваното.

Пилотската линия на AlphaTauri също е нова. Победителят от Гран при на Италия Пиер Гасли остава в отбора, но Даниил Квят ще бъде заменен от протежето на Honda Юки Тсунода.

Коментари
comments powered by Disqus