Първият уловен в кадър протопип вече върти тестови обиколки на Нюрбургринг
XB7 е направен по класическата рецепта на Alpina: автомобилът ще бъде по-благодорен от серийния модел и не толкова брутален, колкото M-моделите. Традиционните джанти с много спици са с диаметър 21 цола, спортната изпускателна уредба е дело на специалистите от Akrapovic, броните са получили нови престилки. В интериора Alpina отново не изневеряват на себе си и предлага на клиентите богати възможности за индивидуализация, включващи изискани кожени тапицерии и декорации от благородна дървесина, спортни седалки и спортен волан.
Alpina BX7 ще има над 600 к.с.
Под предния капак Alpina монтира 4,4-литров Biturbo-V8, който генерира 608 к.с. и 800 Нм. С тези показатели огромният SUV трябва да развива над 300 км/ч и да се ускорява за четири секунди от място до 100 километра в час. Осемстепенният автоматик е получил нови, още по-спортни настройки.
Пневматичното окачване с адаптивни амортисьори разполага с управление на задните колела и система за компенсиране на колебанията на каросерията, а настройките му са по-динамични, отколкото при серийния модел. В режим Sport+ каросерията се снишава към пътя с няколко милиметра.
Засега не е напълно ясно дали Alpina ще предлага своята версия на X7 само с бензинов мотор. XD7 също би бил интересен, но предимно за клиентите на Стария континент.