Въпреки най-резкия спад в търсенето на автомобили от десетилетия насам, дилърите в 338 шоурумове на BMW в САЩ планират да инвестират крупната сума от 300 милиона долара, за да подновят своите операции или да разширят дейността си към нови територии, съобщиха от компанията.
Тези пари ще бъдат прибавени към инвестираните вече 2.2 милиарда долара през последните 9 години.Доходоносността на дилърите е ключов фактор за бъдещето на продажбената мрежа на компанията, тъй като би допринесла за модернизацията й и за привличането на нови клиенти.
“Инвестициите на нашите дилъри в САЩ са доказателство за доверието в бъдещия успех на марката BMW в Америка”, каза президентът на BMW North America Джим О’Донъл.
В края на настоящата година повече от 338 фирми за продажби на коли ще бъдат модернизирани и ще бъдат отворени 5 нови шоурума в Хюстън, Чикаго и Бостън.
За сравнение премиум марката на VW Audi оповести през октомври миналата година, че нейните 270 американски дилъри ще инвестират 1 милиард за период от 3 години.
Чичо
Планират, а не плануват, амиго