Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Андрети се отказа да купува Sauber

27.10.2021 22:27
Андрети се отказа да купува Sauber

Американецът не е склонен да плати исканата от Islero Investments цена

Организацията на Майкъл Андрети бе спрягана за сигурния нов собственик Sauber, който представя Alfa Romeo във Формула 1. Очакванията на специализираните медии бяха двете страни да обявят сделката по време на Гран при на САЩ. Оказва се обаче, че собствениците на отбора от Хинвил - Islero Investments, искат по висока цена от тази, която Андрети е склонен да плати.

Islero Investments и шведският милиардер Фин Раузинг, който стои зад компанията, са поискали от консорциума, ръководен от Андрети, не само 350 милиона евро за 80% дял от тима, но и банкова гаранция на стойност 250 милиона. Тя е за период от 5 години, като посочените 50 милиона на сезон целят да покрият разминаването между приходите на отбора и фиксирания от правилника максимален бюджет. 

Подобно несъответствие може да е налично при липсата на достатъчно спонсори и на свой ред да доведе до съществени проблеми за отбора при недобри резултати на пистата. Този подход демонстрира ясното желание на настоящите собственици Sauber да попадне в правилните ръце и че продажбата няма да се случи на всяка цена. Според специализираното издание The Race преговорите даже вече са приключили и сигурната на пръв поглед сделка няма да се състои.

Едно от желанията на Андрети при воденето на преговорите е било Колтън Херта да се включи още на свободните тренировки на пистата в Остин и да бъде титуляр заедно с Валтери Ботас догодина. Това обаче е в разрез с изискванията за минимален километраж с автомобил от Формула 1 преди участие в официална тренировка, както и с минималните точки за получаване на суперлиценз. 

Провалът в преговорите между настоящите собственици и Андрети означава, че Херта отпада автоматично от плановете на Alfa Romeo за 2022 г. и че Гуаню Жу отново става фаворит за единственото свободно място на стартовата решетка за догодина.

Коментари
comments powered by Disqus