Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ангелов е четирикратен шампион

11.10.2021 13:41
Ангелов е четирикратен шампион

Сурилов спечели рали „Стари столици“, последен кръг от националния шампионат

Мирослав Ангелов (Skoda Fabia Rally2 Evo) вече е четирикратен шампион на България, след като завърши на втора позиция рали „Стари столици“. Пилотът на „Мегапорт Рейсинг“ и навигаторът му Георги Гаджев нямаха отговор на блестящата атака, която местните звезди Мартин Сурилов и Здравко Здравков (Mitsubishi Lancer Evo 9) бяха подготвили за първия ден от надпреварата, но в нито един момент не позволиха на преките им конкуренти за титлата Георги Василев и Стефан Добрев (Mitsubishi Lancer Evo 9) да вземат надмощие в спора за второто място.

Екипажът на Дианел Рейсинг се нуждаеше да завърши на всяка цена пред Ангелов и Гаджев, тъй като след злополучното рали „Сърбия“ изоставаше с осем точки във временното класиране. На практика обаче Василев се бореше с Антон Титов (Skoda Fabia Rally2 Evo) за третото място преди да отпадне в неделя заради повреда в задния диференциал.

„Сезонът е повече от успешен за нас. Станахме шампиони за четвърти път у нас и спечелихме за втори път Балканския рали трофей. Имахме трудности от техническо естество само в Сливен, но се случва. Все пак за два сезона това бе единственият проблем. Направихме и първото състезание на макадам в Румъния“, коментира след финала Ангелов.

„Изключително съм щастлив от първата победа в рали „Сърбия“. Там се събраха три автомобила R5 от нашия шампионат. Интересно бе завръщането на Пламен Стайков, което бе допълнителна мотивация за нас. В Шумен трябваше да завършим на всяка цена заради изгубените точки в Сливен и решихме да не рискуваме заради мъглата и тежките атмосферни условия.“

„Изоставането ни бе трудно заличимо днес, но карахме с много добро темпо за нас и за публиката. Поздравявам Мартин Сурилов за изключителното представяне. Искам да благодаря на „Моторспорт Академи“ за подкрепата през сезона, както и на „Мегапорт“ и „Еуратек“, също на навигатора ми Георги Гаджев за перфектното подаване на записките.“

Сурилов стана първият шуменец, печелил домашната си надпревара, след Данчо Данчев, който през 2005 г. триумфира на рали „Стари столици“. Атаката на пилота на „Шумен Атоспорт“ в събота бе решаваща за крайния успех, тъй като още тогава той натрупа 48,1 секунди аванс, които впоследствие Ангелов намали до 20,2.

Антон Титов и Динко Георгиев се качиха на подиума след отпадането на Василев, като за Титов това бе едва второ състезание с новата Skoda Fabia Rally2 Evo. Само на 33 секунди зад тях завършиха първенците в категорията на автомобилите с един двигател мост Дани Попов и Ангел Башкехайов (Peugeot 208 Rally4).

Челната петица допълниха Денис Станчовски и Явор Брънков (Peugeot 208 R2), които до последно спореха със състезателите на Бултранс Рали Тим Христо Атанасов и Марин Иванов (Citroen С2 R2), които останаха шести. 

Коментари
comments powered by Disqus