Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ангелов нямаше конкуренция и в Твърдица

21.07.2019 14:50
Ангелов нямаше конкуренция и в Твърдица

Стратиев отпадна етап преди финала заради технически проблем

Три седмици, след като спечели рали „Сливен”, екипажът на „Мегапорт Рейсинг” Мирослав Ангелов/Георги Гаджев (Skoda Fabia R5) превзе и Твърдица. Настоящият шампион бе най-бърз във всички седем етапа и завърши с две минути и половина пред вторите Петър Гьошев и Димитър Спасов (Peugeot 208 R2). 

„Очаквахме по-силна конкуренция на това рали”, коментира Ангелов на финала на надпреварата. „След голямата преднина вчера, днес карахме с по-стари гуми, но бяхме сигурни, че ще спечелим и днешните отсечки.”

„В миналото състезание имахме възможност да се борим с автомобил R5 и се получи невероятен двубой. Тук още след първата отсечка се видя, че Ford Fiesta Proto не може да следва това високо темпо.”

„Наслаждавахме се на етапите и радвахме публиката. Много се надяваме, че в следващите състезания ще се включат още автомобили R5."

За Гьошев това бе първо състезание от седем години, но това по никакъв начин не се отрази на скоростта му. Пилотът на „Престиж” бе убедителен лидер при автомобилите с един двигателен мост през цялото състезание, а след проблемите на Тихомир Стратиев (Ford Fiesta Proto) стигна и до второто място в генералното класиране.

Стратиев така и не намери скорост, за да се противопостави на Ангелов в битката за първата позиция. Преди последната отсечка разликата между двамата бе повече от минута, но най-лошото тепърва предстоеше. Повреда в бензиновата помпа в прехода към финалния етап сложи точка на участието му, което на практика убива и минималната интрига в спора за шампионската титла.

Дани Попов и Ангел Башкехайов допълниха подиума на рали „Твърдица”, изоставайки с 22 секунди на тандема Гьошев/Спасов. За двамата това бе първо участие през настоящата година, като то стана възможно благодарение на Ненад Вичентич, който им предостави своя Peugeot 208 R2 за старта този уикенд.

На половин минута зад Попов завърши Антон Титов (Citroen DS3 R3 Max), а челната петица допълни Дилян Станков (Peugeot 208 R2). Шести в Твърдица остана Оги Герджиков (Renualt Clio), който също се върна по рали отсечките след дълго отсъствие. Пълните резултати може да видите тук.

Следващият старт от националния рали шампионат е „Стари столици” в средата на септември.

Коментари
comments powered by Disqus