Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Apollo заведе в Женева суперавтомобил с 1000 к.с.

04.03.2016 11:18

Arrow получи голямо антикрило, изработено от карбон, а каросерията е боядисана в оранжево

Компанията Apollo Automobil, която е наследник на фалиралия Gumpert, представи на автомобилното изложение в Женева своя нов суперавтомобил, наречен Arrow. Автомобилът получи голямо антикрило, изработено от въглеродни влакна, а каросерията е боядисана в оранжево.

Новият модел тежи 1300 кг. Суперавтомобилът е оборудван с 4,0-литров бензинов двигател V8. Задвижващият агрегат генерира 1000 к.с. и 1000 Нм въртящ момент. Моторът работи в тандем със седемстепенна автоматична скоростна кутия. До 100 км/ч Arrow ускорява за 2,9 секунди. Максималната скорост е 360 километра в час. Суперавтомобилът е оборудван със самоблокиращ се диференциал Torsen и регулируемо окачване.

Освен това по време на автомобилното изложение в Женева компанията Apollo Automobil показа спортен автомобил, наречен Apollo. Автомобилът е позициониран като наследник на модела Gumpert Apollo. Новият модел притежава преден сплитер от карбон, спирачни апарати в червено и гуми Michelin Pilot Sport Cup 2.

Автомобилът е оборудван с 4,2-литров битурбо двигател V8. Агрегатъг развива 700 к.с. и 880 Нм въртящ момент. До 100 км/ч колата  може да ускори за за 3 секунди. Максималната скорост е360 км в час. Теглото спортния автомобил не надвишава 1200 кг.

Първият модел Apollo, разработен в партньорство с инженери от Мюнхенския университет, бе представен през 2006. Оборудван е с компресорен двигател V8 4,2 с мощност 650 к.с. Автомобилът ускорява до 100 км/ч за 3,1 секунди, а по-късно се появи версия с мощност от 700 и 800 конски сили.

Въпреки това през 2013 г. компанията Gumpert, която произвежда спортни автомобили Apollo, бе обявена в несъстоятелност. Инвеститорът, който първоначално се съгласи да вложи паривв нов модел Apollo, се отказа да плати. Скоро производството бе прекратено, а всички служители уволнени. Дълговете  на дружеството бяха в размер на 1,7 милиона евро.

Коментари
comments powered by Disqus