Иска да запази изненадата, за да има „Още нещо“ за представянето на нов продукт
Преди няколко години мълвата сочеше, че Apple ще навлезе на пазара на електрически автомобили, преди да изпадне в забрава. По-упорити слухове се появиха преди няколко седмици с представянето на автономен модел през 2024 г. По-конкретни факти обявяват този път, че Apple ще да се обърне към корейския производител Hyundai, за да осъществи проекта. Тъй като приказките растат, затова ее необходимо да се електрифицират инвеститорите на борсата в Сеул, тъй като акциите на Hyundai скочиха с 25% и приключиха с увеличение от 19%.
Трябва да се каже, че става дума за напреднали слухове, след това известни вестници споменават това сливане: "Apple и Hyundai водят преговори, но те са на ранен етап и нищо не е решено", каза Hyundai пред Reuters. Южнокорейският вестник "Korea Economic Daily" също съобщава, че Apple е предложила на Hyundai сътрудничество за производство на електрически автомобили и на акумулаторни батерии. Но някъде след това Hyundai заяви, че е бил сезиран от потенциални партньори относно развитието на самоуправляващи се електрически автомобили и че Apple преговаря с няколко световни автомобилни производители. "Hyundai е един от тях и ние сме в началния етап на преговорите."
Както обикновено, Apple иска да запази изненадата, за да има „Още нещо“ за представянето на нов невероятен продукт. Но отдавна е известно, че компанията от Купертино работи по технически решения за електрически автомобил, способен да се движи самостоятелно. Проектът, известен като "Титан", е ремонтиран няколко пъти според различна информация, изтекла през последните години. Но не е ясно дали Apple наистина иска да създаде свой собствен автомобил или просто технологични решения за самоуправляващи се превозни средстваи. Агенцияа Bloomberg също съобщи преди няколко дни, че производството на автономен автомобил с марка Apple ще се появи след по-малко от пет години.
Много анализатори смятат, че Apple ще трябва да разчита на автомобилен производител, за да се възползва от своя опит и сглобяемите си линии, за да изпълни своя автономен автомобилен проект. Това правят и други технологични марки, като Waymo, дъщерно дружество на компанията Google Alphabet, която работи с американския автомобилен производител Fiat-Chrysler. И обратно, компании като General Motors, Ford, BMW и Toyota инвестират в технологични стартиращи компании, за да разработят ноухау в областта на автономното шофиране.