Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Argo AI представя усъвършенстван лидар

14.05.2021 11:31
Argo AI представя усъвършенстван лидар

Използваните тук еднофотонни сензори улавят слаби реакции дори от черни обекти

Американската компания Argo AI, която започна преди пет години със системи за изкуствен интелект и софтуер за автономно управление , чрез неотдавнашното придобиване на Princeton Lightwave, разшири дейността си, като започна разработването и производството на лидари. Наскоро Argo AI говори за нов сензор, способен да „вижда“ на 400 м. Той ще се окаже важен елемент от автономните автомобили на Volkswagen и Ford, основните инвеститори в стартъпа о.

Конструкторите на лидара казват, че неговият плюс е не само способността за изграждане на високо прецизна 3D карта на околната среда, но и рентабилността на производството и готовността за масово производство.

Използваните тук еднофотонни сензори улавят слаби реакции дори от черни обекти. Подобрените параметри също са свързани с избора на дължина на вълната над 1400 nm вместо 905 nm, което е по-често при такива сензори, поради което устройството е в състояние да изгражда изображения при магистрални скорости, докато аналозите могат да се справят добре само с градски (до 70 км/ч).

От страна на Volkswagen, електрическият микробус ID. Buzz ADще участва в автономно управление  и от страна на Ford хибридите Ford Fusion и Escape, превърнати в автономни превозни средства, участват в този вид състезания (от последните ще бъдат направени  150 броя до края на 2021 г. и изпратени по улиците).

С помощта на Argo AI гигантският Ford вече извършва тестови шофирания на автономни автомобили (снимката по-горе показва пример за преживяването в Питсбърг, направено в края на април). Такива услуги (пътуване на пътници и доставка на стоки) в САЩ, "Синият овал" възнамерява да влезе в нормална експлоатация през 2022 г. А Volkswagen (чрез своя бъдещ доставчик на мобилност MOIA) ще комерсиализира подобни пътувания в Европа от 2025 година. Но още това лято в Мюнхен, където се намира европейското крило на Argo AI, Volkswagen ще започне тестове на прототипи на автономни совалки, базирани на електрическия ID. Buzz(самият той все още не е станал сериен).

Коментари
comments powered by Disqus