Британският спортен автомобил става по-мощен, по-широк и по-гръмогласен
Тунинг компанията Mariani Car Styling придаде нов облик на Aston Martin DB11. Но това не е всичко: британският спортен автомобил издава нов звук, тъй като V12 битурбо е една крачка назад.
DB11 на Aston Martin наследи от края на миналата година изпадналият в забвение DB9, като най-мощния GT в портфолиото. Британският производител на спортни коли не просто постави нова каросерия върху познати техники. Инфотейнмънт, двигател, да, всъщност и цялата платформа, всичко е ново. В крайна сметка се получи много шикозен автомобил, но все още има много какво да се подобрява. Именно с това се захвана тунерът Mariani Car Styling и промени луксозния GT.
На първо място, DB11 е един автомобил, който може да вдига високи скорости. Именно затова Mariani в сътрудничество с производителя на шасита H&R се захвана да го подготви за високите скорости. Все пак Aston лети с 322 км/ч, но това не му пречи да носи одеждата на британски джентълмен. Според Mariani в хода на сътрудничеството с H&R, специално за DB11са произведени най-добрите компоненти за спортно шаси в световен мащаб. Пружините на шасито смъкват спортния автомобил ниско към асфалта, разширената следа изтегля колелата към външния ръб на каросерията.
92 к.с. екстра и ъпдейтван звук
В крайна сметка DB11 е автомобил, който може да развива още по-големи скорости. Mariani затегна винта за мощността до невероятните 700 к.с.(серийно 608 к.с.) и го възнагради допълнително с още 150 Нютон метра, с които те са вече 850. Остава въпросът как тези данни на мощността се вписват. Според тунера новият битурбо агрегат е най-добрата машина, но заради компресорите не звучи по-добре от един атмосферен. Стандартната клапанна система за отработени газове за щастие добре се справя. Благодарение на модификацията, DB11 буквално реве в режим спорт и спорт плюс.
Това аристократично произведение на изкуството е гарнирано с триделни ковани джанти на фирмата Schmidt Revolution. 21 цоловите джанти са обути във високо скоростни гуми Pirelli и изцяло пълнят гнездата на колелата. Джантите могат да бъдат боядисани по желание в черен хром или покрити с 24 каратово злато. Който желае неговото DB11 да бъде облагородено с всички екстри на тунера Mariani, всички тези подобрения притежават TÜV сертификат.