Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Aston Martin хвърли ръкавицата на Peugeot и Audi

27.01.2009 10:07
Aston Martin хвърли ръкавицата на Peugeot и Audi

Aston Martin официално потвърди плановете си за участие в LMP1 категорията на „24 часа на Льо Ман“, където се конкурират заводските тимове на Audi и Peugeot.

Британският производител ще работи върху прототип с бензинов V12 двигател, базиран на шасито на Lola, с което Charouz Racing участва в надпреварата през 2008 година. По всяка вероятност автомобилът ще се появи за първи път пред публиката на тестовете на „Пол Рикар“, насрочени за 8 март. Състезателния дебют на прототипа е планиран за старта от сериите „Льо Ман“ в Барселона на 5 април.

Peugeot и Audi остават твърди фаворити и за тазгодишното издание на „24 часа на Льо Ман“, но серия промени в техническия правилник ще направят конкуренцията с бензиновите прототипи значително по-тежка. Ето защо не е изключено и Aston Martin да се включи в битката за първото място тази година.

Председателят на Aston Martin Дейвид Ричардс потвърди, че целта е единствено победата, с която компанията да отбележи подобаващо 50-ата годишнина от първия и единствен успех на марката, когато през 1959 г. Карол Шелби и Рой Салвадори спечелиха "Льо Ман" с Aston Martin DBR1.

„Как стигнахме до тук? От къде идва това смело решение да участваме на най-високо ниво в „Льо Ман“ и да се опълчим срещу турбодизеловите машини на конкурентите и огромния опит, който заводските отбори на Audi и Peugeot натрупаха през последните години?“, пита риторично Дейвид Ричардс.

„2009 година е много значима за Aston Martin в „Льо Ман“. Предизвикателството да спечелим отново първото място за Великобритания в това легендарно състезание е прекалено голямо, за да го пренебрегнем. Може да изглежда налудничаво, тъй като това е крачка в напълно непозната територия за нас, в позицията сме на Давид, който се е изправил с прашката си срещу Голиат, но ще разчитаме на британския дух за победа и каквото стане.“

„И все пак, не подценяваме задачата. В последните две години спечелихме първото място в GT1 класа, но да се състезаваме срещу скоростта и надеждността на дизеловите автомобили при прототипите ще е много по-трудна задача. Едно обаче е сигурно – ако не се пробваш, няма как да успееш.“

Коментари
comments powered by Disqus