Подписаха четиригодишен договор за съвместно популяризиране на имиджа на двете марки
Aston Martin Lagonda и Waldorf Astoria Hotel & Resorts, хотелската верига с луксозни апартаменти на групата Hilton, обявиха подписването на четиригодишно партньорство за съвместно популяризиране на имиджа на двете марки.
Гостите, отседнали в един от многото хотели и атракции на Waldorf Astoria по целия свят, ще могат да се насладят на най-новите модели на Aston Martin Lagonda за няколко часа или дни, както и на новата програма Waldorf Astoria Driving Experiences, която ще бъде лансирана а следващата година.
Тя ще предложи уикенди на открито с няколко автомобила Aston Martin, които могат да бъдат тествани по пътища, предлагащи разнообразие и пейзажи, през които преминават. Те ще бъдат организирани със съдействието на професионалните пилоти от екипа на Aston Martin.
Aston Martin Racing, спортният екип на производителя от Гейдън, участваш във FIA World Endurance Championship с модела Vantage GTE, също ще предложи предизвикателни предложения за клиентите на Waldorf Astoria Hotels & Resorts, като ще могат да посещават различни кръгове от надпреварата.
Специални мероприятия, организирани за избрани VIP клиенти, също ще бъдат предложени на международни събития като 24 часа на Льо Ман 2019 (15-16 юни) или Конкурса за елегантност в Пебъл Бийч в Калифорния (18 август).