През 2020 г. ще започне производството на първия кросоувър на марката DBX
Днес в Сейнт Атана, Южен Уелс, тържествено откриват производствено съоръжение, което Aston Martin Lagonda счита за „крайъгълен камък“ и „изключително важен етап в развитието“. Изпълнителният директор на Aston Анди Палмър отбеляза, че пускането в експлоатация означава също „вот на доверие към Великобритания“ (очевидно се има предвид предстоящият Brexit). В новия завод ще бъдат разкрити 750 работни места, но по-важно е, че именно там през второто тримесечие на 2020 г. ще започне производството на първия кросоувър на марката DBX, а през 2022 г. електрическите Lagondd - седан и SUV ще се присъединят към него.
Вместо алуминиева каросерия на DBX предприятието ще бъде изобразено с дрон в полет, но компанията не публикува такава снимка. По-важното обаче е, че сега Aston Martin има четири предприятия: Сейнт Атана, централата в Гейдън (известна още като „домът на спортните коли“), обектите в Уелсборн и Нюпорт Пагнел.
Набирането на персонал започна през 2016 г., когато 40 от 3000 кандидати бяха наети и изпратени за стаж в Гейдън Сега те самите обучават нови служители в Сейнт Атана.
От 1938 г. Сейнт Атана принадлежи на британското министерство на отбраната. По време на Втората световна война там са служили 14 000 души. След войната градът се превръща в учебен център и база за обслужване на Кралските ВВС. Последният самолет излетя през февруари 2012 г. Четири години по-късно парцелът от около 36 хектара е закупен от Aston Martin за неназована сума и започва да се трансформира във високотехнологично предприятие. Строителството отне по-малко от три години. Сега производството е разположено в преустроени хангари. „Отне много усилена работа и всеки, който участва в създаването на новия ни завод, трябва да се гордее днес“, казва Анди Палмър.