Изпълнителният директор Тобиас Моерс обяви плана за основен ремонт на британската марка
Изпълнителният директор на Aston Martin потвърди, че британската марка ще пусне 10 нови производни на съществуващи модели през следващите две години.
В интервю за FT, Моерс каза, че приоритетният списък включва новия SUV - DBX, който, както по-рано бе събшщено, се очаква да се появи с две изпълнения. Lagonda се нареждаше като електрическа марка на Aston, но скорошното сътресение в ръководството означава, че планът е замразен . Възможно е DBX да се предлага в електрифицирана версия.
Технологията за това ще дойде от Mercedes-Benz, който сега притежава една пета от Aston Martin. По-рано бе съобщено, че други бъдещи двигатели от Mercedes-AMG ще бъдат специално поръчани за Aston Martin, а не готови, както са в момента. Моерс потвърди това пред FT, като заяви, че е фокусиран върху разработването на повече вътрешно инженерство в Aston. Също така има план за засилване на немския инженерен екип на британската марка, базиран на Нюрбургринг.
Междувременно в интервюто Моерс посочва още, че непрекъснато затягащите се разпоредби на Aston Martin за емисиите означават, че V12, ореолният двигател на марката, е изправен пред борба за оцеляване. Всички производители на автомобили се сблъскват със строги нови правила под формата на регламенти на Евро 7 и привеждането на Aston V12 в съответствие с тях се оказва трудно.
Във възможна спасителна кампания за двигателя, Моерс намеква, че „почитателите на V12“ по света може да бъдат причината за неговото спасяване .
Отделно, The Times днес съобщи, че председателят на Aston Лорънс Строл обсъжда намаляването на разходите, тъй като в момента марката има две фабрики. DBX е произвеждан в новото предприятие в Сейнт Атан, Уелс, докато всички останали автомобили са сглобявани в Гейдън . Смята се, че Строл е недоволен от ситуацията и се стреми да постигне ефективност, като например да премести цялата бояджийска работа в Уелс. Той обаче каза пред The Times, че не планира да закрива фабрики.