Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Aston Martin V8 Vantage S: Шило в торба не стои

26.01.2011 09:55

Ако V8 Vantage не ви вдъхва достатъчно доверие със своя V8 и джентълменски дух, а V12 Vantage ви е прекалено брутален, от Aston Martin имат специално предложение за вас и то се казва V8 Vantage S.

Целта на тази модификация е една-единствена – удоволствие от шофирането в най-чистия му вид, но това не пречи на британските инженери да отделят сериозно внимание и на външния вид. Оптичните промени спрямо стандартния модел засягат карбоновия сплитер отпред, уголемения централен въздуховод над него, новата задна броня и дифузор, който подобно на сплитера е изработен от въглеродни влакна. Модифицирани са и праговете, задният спойлер е уголемен, а стандартни за модела са 19-цоловите многолъчеви колела с гуми Bridgestone. В салона пък ще откриете нови спортни седалки и волан.

Всички горепосочени модификации обаче са нищо в сравнение с корекциите, които в Гейдън са направили по шасито и силовия тракт. Кормилната уредба е станала значително по-директна, след като стандартното й съотношение от 17:1 е променено на 15:1, предният мост е получил нови 380-милиметрови дискове и шестбутални апарати, а окачването може да се похвали с нови амортисьори и пружини. В допълнение електронната система за стабилност е препрограмирана, за да отговаря на новия спортен дух на автомобила, а спирачният модул вече разчита на Hydraulic Brake Assist системата за аварийно спиране и Hill Start Assist опцията за потегляне при наклон.

Под капка на V8 Vantage S работи познатият 4,7-литров V8, но в случая максималната му мощност достига 430 к.с. (436 по DIN), а въртящият момент – 490 Нм, което е съответно с 10 к.с. и 20 Нм повече. Най-мащабната промяна в силовия тракт обаче касае трансмисията, тъй като новата седемстепенна Sportshift II превключва с 20% по-бързо от предшественика си. Намалено е и главното предаване, което гарантира по-добри динамични показатели на писта. Нова е също изпускателната система, оборудвана с допълнителен байпас клапан.

При подготовката на V8 Vantage S инженерите на Aston Martin са се ръководили от представителя на британците в GT4 шампионатите - Vantage GT4. За съжаление обаче няма как да сравним динамичните характеристики на двата модела, тъй като в официалния пресрилийз се споменава единствено за разхода и вредните емисии CO2 на V8 Vantage S, както и максималната му скорост, а именно 12,9 литра, 299 г/км и 305 км/ч.

Коментари
comments powered by Disqus