Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Aston Martin Vantage GT3: Добре дошъл

24.08.2011 16:38

Новият модел на Aston Martin в GT3 категорията ще разполага с 600 к.с.и 700 Нм, които посредством полуавтоматичната трансмисия на Xtrac ще се предават към задния двигателен мост.

Vantage GT3 ще замени настоящия представител на Aston Martin в GT3 категорията DBRS9, който дебютира в „24-те часа на Льо Mан“ през 2006 г. До този момент от него са произведени 26 шасита. С новия модел британците ще разширят допълнително гамата си състезателни автомобили, която в момента включва Vantage GT2 и GT4, DBR9 GT1 и прототипа AMR-One.

Двигателят е познатият от серийната продукция на Aston Martin шестлитров V12, който в тази си версия генерира приблизително 600 к.с. и 700 Нм. Той е комбиниран с полуавтоматичната шестстепенна секвенциална скоростна кутия на Xtrac, която от своя страна е свързана с диференциала посредством карбонов вал. Контролът й се осъществява директно от волана на тежащия 1250 кг автомобил.

Най-съществените разлики между DBRS9 GT3 и Vantage GT3 се отнасят до това, че при новия модел междуосието е по-късо и че двигателят е разположен по-ниско, което на теория би трябвало да гарантира по-добра стабилност в завоите. Vantage GT3 ще получи и последната генерация ABS и тракшън контрол състезателни системи.

Тестовете на автомобила започват през октомври, като от Aston Martin планират поне 10 000 тестови километра. Доставките за частните тимове, които ще трябва да платят по 298 000 (339 789 евро) паунда за бройка, стартират през пролетта на следващата година.

Коментари
comments powered by Disqus