Новият модел на Aston Martin в GT3 категорията ще разполага с 600 к.с.и 700 Нм, които посредством полуавтоматичната трансмисия на Xtrac ще се предават към задния двигателен мост.
Vantage GT3 ще замени настоящия представител на Aston Martin в GT3 категорията DBRS9, който дебютира в „24-те часа на Льо Mан“ през 2006 г. До този момент от него са произведени 26 шасита. С новия модел британците ще разширят допълнително гамата си състезателни автомобили, която в момента включва Vantage GT2 и GT4, DBR9 GT1 и прототипа AMR-One.
Двигателят е познатият от серийната продукция на Aston Martin шестлитров V12, който в тази си версия генерира приблизително 600 к.с. и 700 Нм. Той е комбиниран с полуавтоматичната шестстепенна секвенциална скоростна кутия на Xtrac, която от своя страна е свързана с диференциала посредством карбонов вал. Контролът й се осъществява директно от волана на тежащия 1250 кг автомобил.
Най-съществените разлики между DBRS9 GT3 и Vantage GT3 се отнасят до това, че при новия модел междуосието е по-късо и че двигателят е разположен по-ниско, което на теория би трябвало да гарантира по-добра стабилност в завоите. Vantage GT3 ще получи и последната генерация ABS и тракшън контрол състезателни системи.
Тестовете на автомобила започват през октомври, като от Aston Martin планират поне 10 000 тестови километра. Доставките за частните тимове, които ще трябва да платят по 298 000 (339 789 евро) паунда за бройка, стартират през пролетта на следващата година.