Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Aston Martin влиза в А група на Льо Ман

14.06.2019 21:34
Aston Martin влиза в А група на Льо Ман

Британците и Toyota потвърдиха официално програмите си за сезон 20/21

Организаторът на „24-те часа на Льо Ман” и Световния шампион по издръжливост ACO и ФИА обявиха официално правилата, които ще влязат в сила през 2020 година във водещия клас. Както се и очакваше, категорията ще бъде изключително разнообразна, тъй като позволява за база да се използва както прототип, така и сериен автомобил.

Максималното тегло и в двата случая ще бъде ограничено на 1100 килограма. За сравнение Toyota TS050 в тазгодишното издание на „Льо Ман” тежи 888 килограма. Хибридната система ще бъде опционална, но ще се активира единствено при скорост над 120 км/ч на суха писта и над 140/160 км/ч, когато трасето е мокро. Целта на това условие е да се изравни поведението на хибридите и стандартните състезателни автомобили при ниски нива на сцепление.

Максималната мощност на стандартните двигатели ще бъде около 750 к.с., докато хибридната система ще бъде ограничена на 250. При това съотношение тегло/мощност една обиколка в състезателно темпо на „Сарт” ще отнема около 3:30 минути. В момента пилотите трудно слизат под 3:20 по време на самата надпревара.

Изискването за хиперавтомобилите е от съответния модел да бъдат произведени минимум 20 бройки. Мерките за безопасност ще бъдат също толкова стриктни, колкото и при прототипите. Заради съществените разлики в технологиите, представянето на отделните автомобили ще се приравнява посредством BoP система, сходна на тази, която ACO прилага за GTE категориите.

След като ACO представи новите правила за сезон 20/21, Toyota мигновено потвърди, че остава във водещата категория. Японците ще използват прототип, който ще споделя визуално характеристиките на GR Super Sports Concept. Тестовете ще започнат още в началото на следващата година.

Aston Martin също реагира моментално и обяви, че влиза във водещата категория за сезон 20/21. Британците обаче ще разчитат на хиперавтомобила Valkyrie, разработен съвместно с Red Bull Technologies. Multimatic ще отговаря за производството на автомобилите, докато Ейдриън Нюи ще има съществена роля при подготовката на аеропакета. Двигателят ще е 6,5-литров V12.

Това ще бъде първо участие за Aston Martin във водещата категория от 2011 година след провала на прототипа AMR-One.

Коментари
comments powered by Disqus