Стратегическите планове са преразгледани, особено в електрическата част
Канадският милиардер Лоурънс Строл обеща на британската марка Aston Martin инвестиция в размер на 500 млн. долара и веднага влезе в борда на компанията. "Той няма да бъде пасивен инвеститор", казва Анди Палмър, изпълнителен директор. "Той е тук, за да помогне." Кадровите смени вече са започнали: Ник Лайнс е назначен като технически директор, Анди Хаслем вече е отговорен за продажбите, а Питър Фридман е шеф на маркетинга. Стратегическите планове са преразгледани, особено в електрическата част – лансирането на марката Lagonda е преместено от 2022 на 2025 г., Rapide E се отлага с пет години закъснение.
Rapide E, първият електромобил на марката, трябваше да бъде продаден в тираж от 155 екземпляра тази година (ценате неизвестна). Замразяването на проекта е изненадващо, защото изглежда, че всичко е готово: задвижващата система с два двигателя генерира 612 к.с., 950 Нм, батерия с мощност 65 кВтч осигурява автономен пробег от 322 км.
За чисто електрическата марка Lagonda са планирани седан и кросоувър а сроковете им не се променят за първи път. Прекъсванията продължават няколко години, така че публиката успява напълно да забрави за марката. „Нашата стратегия за Lagonda не е умряла, тя просто е отложена“, уверява Палмър.
Графикът за 2020 г. включва премиерата на Vantage Roadster в Женева и лансирането на хиперавтомобила Valkyrie. Версията му AMR Pro е предвидена за 2021 г., а купето Valhalla за 2022 г. Разработването на последната двойка ще трябва да бъде финализирано без участието на екипа на Red Bull Racing, тъй като партньорството с него приключва. Aston Martin обаче не смята да напуска Формула 1.