Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Атака на пълна газ за Хирвонен и Лавала

27.08.2008 10:50

BP Ford ще даде всичко от себе си, за да спечели възможно най-много точки на предстоящото рали „Нова Зеландия” и да направи решителна крачка по пътя към третата поредна световна титла.

Отборът на Ford, както и водещият пилот Мико Хирвонен, загубиха първите си места съответно в класирането при отборите и пилотите след разочароващите резултати на рали „Германия”. Малкълм Уилсън се надява Синия овал отново да си върне лидерските позиции в шампионата в края на тази седмица на рали „Нова Зеландия”.

28-годишният Хирвонен изостава на четири точки от Себастиен Льоб в класирането при пилотите. Това ще бъде петото му участие в Нова Зеландия, като най-добрият му резултат досега датира от 2006 година, когато завърши втори.

„Пътищата в Нова Зеландия предполагат добър ритъм. Изключително гладки са, няма камъни по тях и не представляват никакъв проблем за автомобилите”, обяснява Мико преди старта на надпреварата. „Завоите с наклон  позволяват атака на пълна газ, но е от изключителна важност да насочиш правилно автомобила към тях. Ако избягаш от идеалната линия е много вероятно да отвориш прекалено много завоя или въобще да не успееш да завиеш.”

„Ако температурите са ниски и е мокро ще имаме сериозни проблеми с твърдите гуми на Pirelli. Това обаче едва ли е от значение, тъй като така или иначе нямаме избор заради новите правила. Все пак трябва да внимаваме, защото предполагам загряването на гумите ще става много трудно. Мисля, че ще сме в ситуация, подобна на тази в началото на рали „Аржентина”, когато рискувах при сходни условия и дадох наистина много добри времена. Алтернативата обаче не е особено привлекателна – да сгрешиш и изхвърчиш от пътя.”

„Промените, които направихме по автомобила за старта в Германия, имат ефект”, продължава Мико. „Техническият правилник не ни позволява драстични изменения, но определено мога да кажа, че двигателят отговаря много по-добре на действията ми. Мисля, че сме по-бързи от преди и се надявам, че това ще ни е от полза за старта в Нова Зеландия. Важно е за шампионата да печелим, но ако нямам възможност да съм първи, ще дам всичко от себе си, за да завърша с максимален актив това състезание.”

Яри-Мати Латвала е участвал три пъти на Нова Зеландия, като най-добрият му резултат е петото място миналата година. 23-годишният финландец е пределно мотивиран за предстоящия старт, с който може да докаже на своя шеф Малкълм Уилсън, че заслужава място в титулярния тим на Ford и догодина.

„Това е състезание, което харесвам. Добре е, че след разочарованието в Германия по-рано този месец предстои рали, на което се чувствам комфортно. Предпочитам го пред стартовете в Акрополис и Гърция например, където отсечките са осеяни навсякъде с камъни”, обяснява Латвала, който ще отстъпи титулярното място в BP Ford на Франсоа Дювал за двете състезания на асфалт през октомври.

„Природата е разкошна, а пътищата – направо велики. Настилката е комбинация от пясък и фин макадам, условията са наистина добри, а завоите с вираж позволяват по-висока скорост. Напоследък в региона е имало много дъжд, така че по-предната стартова позиция е от полза. Вероятно няма да има прах и фин макадам отгоре и нужда от разчистване. Надявам се, че когато дойде моят ред по отсечките, все още няма да бъде разкаляно, защото с напредването на етапа става наистина хлъзгаво.”

Коментари
comments powered by Disqus