Изправени сме пред един от най-бързите седани, които са налице в момента
Компанията Carbonfiber Dynamics от Дортмунд представи един от най-бързите M5 в историята на модела. Освен променения екстериор (пакетът включва сплитер, други прагове, дифузор, спойлер, нови лети джанти), германците са променили настройките на осемцилиндровия битурбо двигател 4,4 на BMW, който вече развива 830 к.с. Това е с 230 конски сили повече, отколкото са на разположение при стандартната топ версия M5 Competition Edition.
Външните подобрения включват набор от части от въглеродни влакна от японския партньор 3DDesign и 21-инчови джанти от американската компания Vossen, плюс цвят на каросерията Fire Orange.
За увеличаване на мощността на двигателя инженерите са доработили турбокомпресора, както и са модифицирали тръбите на изпускателната система.
Прекроеният V8 агрегат позволява на седана да достигне маркера от 200 км/ч за по-малко от 10 секунди. При това се казва: ускоряването от 100 до 200 км/ч отнема 6,6 секунди. Следователно упражнението до 100 км/ч ще бъде направено за по-малко от 3,4 секунди. За съжаление тунерите на уточняват максималната скорост. Но е ясно, че без ограничител тя ще отиде далеч над 300 км/ч. Така че сме изправени пред един от най-бързите седани, които са на разположение в момента.
От тунинг студиото Carbonfiber Dynamics заявиха, че неговите специалисти са готови да поставят същия този набор от детайли от 3DDesign и на M6, и на M4.
Съперник на първо място се явява пак BMW Серия 5, но само че от миналото поколение и от друга компания. Близо до тази „петица” по максимална скорост се нареждат Posaidon RS850 + на основата на S-класата (1020 к.с., 368 км/ч) и фамилията Rocket 900 от Brabus (900 к.с., 350 км/ч). Като добавим, че двигателят на следващото поколение M ще развива около 620 к.с., и за тунинг специалистите не остава много място за изява.