За редовия шестцилиндров турбо 3,0-литров двигател се предлагат две програми
Тази година ще спрат европейските продажби на спортния автомобил с две врати BMW M2 във всичките му форми - Competiton и безкомпромисния CS. Всеки преживява тази загуба по свой начин. Например, специалистите от швейцарското ателие dÄHLer неуморно пускат тунинг програми за M2. Портфолиото вече има три варианта за доработка за купето преди реформата (408-450 к.с.) и две за M2 Competition (500 и 540 к.с.), а сега е ред на пистовия M2 CS. Кованите 20-цолови джанти и уголемените накрайници на новата изпускателна система са само началото на промените.
За основния пакет за увеличаване на мощността на двигателя 3,0 тунерите искат 4980 швейцарски франка (4650 евро ), а за Stage 2 - 7980 (7400 евро). Други 2990 франка (2780 евро) трябва да бъдат платени за карбониовия бодикит Eventuri, а изпускателната система ще струва 3850 франка (3560 евро ).
За BMW M2 CS dÄHLer предлагат както скъсени пружини с 25 мм, така и пълноценно състезателно окачване с регулируеми спирачки за 5900 франка (5470 евро ). Може също така да бъде допълнен интериорът с тапицерия от Alcantara, по-скъпа кожена тапицерия на седалките, маркови подложки и педали.
За редовия шестцилиндров турбо 3,0-литров двигател се предлагат две програми за доработване. Stage 1 обещава 520 к.с. и 700 Нм вместо заводските 410 к.с. и 550 Нм. Ако поръчате Stage 2 , мощността нараства до 550 к.с. и 740 Нм. Как са се променили динамичните характеристики не се съобщава, но се знае, че тунерите премахват електронния ограничител на скоростта от автомобила (опцията не е налична в самата Швейцария). Следователно, дори със софтуера Stage 1, купето BMW M2 CS ускорява до 302 км/ч спрямо оригиналните 250 или 280 км/ч, в зависимост от наличието на пакета M Driver's.