Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ателието Hennessey поставя турбо на Audi R8

15.04.2020 17:15

Американската компания разработи пакет HPE900 Twin Turbo за модела от Инголщат

Атмосферният V10 5,2 двигател на купето Audi R8 сам по себе си може да предложи много емоции. И не го наричайте слаб. Той генерира 570 к.с., 550 Нм в базовия модел и 620 к.с., 580 Нм в модификацията V10 Plus. Но това е и голямо изкушение за тунинг студиата, защото добавяйки турбо, числата може да станат много по-впечатляващи. Това направи американската компания Hennessey, като разработи пакет HPE900 Twin Turbo за модела от Инголщат. В резултат на намесата на тунинг студиото мощността на V10 достига 925 к.с.

Ателието е готово да извърши тунинговане на модела Audi R8 както в изпълнение V10, така и V10 Plus, както на купето, така и на роудстъра. Същият комплект може да бъде поставен и на  родствения Lamborghini Huracan (стандартно, Performante и Evo), уточняват американците.

При тест на стенд компанията извади 762 к.с. от задните колела. . Предната ос, вероятно, почти не е била натоварена. Ако вземем предвид и загубата в трансмисията, това е подобно на посочените каталожни данни 925 к.с. на вала на мотора.

За да доработят R8, тексасците са използвали чифт турбокомпресори със сферични лагери, модифицирани компоненти на всмукателната система, изпускателна система от неръждаема стомана с термоустойчиво покритие, отделна помпа и резервоар за масло за смазване на турбините, двоен комплект интеркулери за въздух-вода и модифицирана програма за управление на двигателя.

Ателието проверява всички направени автомобили на стенда, а също така провежда пътен тест на дистанция от 200 мили (322 км). А гаранцията за тунингования R8 е година или 12 000 мили (19 312 км).

Според Hennessey подобен R8 ускорява от 0 до 60 мили/ч за 2,6 сек, което е сравнимо с показания наскоро апокалиптичен роудстър с мощност от 1050 к.с., базиран на R8 от студиото Wheelsandmore (2,7 сек до 100 км/час). Оригиналният роудстърV10 Plus , за сравнение, се справя за 3,2 сек. В допълнение, Hennessey посочи времето, което  доработеният автомобил измина четвърт миля от място - 9,8 сек. При версията на V10 Plus с 620 к.с. показателят е 10,6 сек за купето и 11,3 сек за роудстъра. 

 

 

.

Коментари
comments powered by Disqus