Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ателието Novitec доработи Ferrari F8 Tributo

19.01.2021 13:29

Каросерията е ревизирана, като приема нов преден сплитер, както и заден оригинален спойлер

Немското тунинг студио Novitec обогати каталога си за собствениците на моделите Ferrari, добавяйки нов тунинг, посветен на F8 Tributo. 

Ако понякога Novitec успява да прави екстравагантни промени по отношение на доработката си, той продължаваа с дискретни щрихи, за да проектира модела F8 Tributo, който първо става по-нисък с 35 мм благодарение на инсталирането на ново спортно окачване и с комплект от 21- и 22- инчови джанти (отпред / отзад), предоставени от Vossen. 

Каросерията на F8 Tirbuto е ревизирана, като приема нов преден сплитер, както и заден спойлер с оригинален дизайн, елементи от видими въглеродни влакна (въздухозаборниците и външните огледала например) или по-голям дифузор, интегриращ двата накрайника на изпускателната система. 

Под каросерията студиото Novitec инсталира модул за двигателя  plug & play, както и изпускателна система, за която студиото пази тайна, за да подобри ефективноста на F8 3,9-литровия битурбо V8 със 720 к.с. и 770 Нм на F8 Tributo. В резултат на това след намесата на специалистите тойразвива близо 802 к.с. и 898 Нм, които гарантират на модела още по-зрелищни характеристики, както и завладяващи тонове. 

По този начин пътниците на Ferrari F8 Tributo, тунингован от Novitec, ще могат да се движат с максимална скорост от 340 км/ ч, след като са ускорили от 0 до 100 км/ч само за 2,6 сек, или с 3 десети по-добре от модела, излизащ от завода.  

Ако ви харесва работата, извършена от Novitec върху моделите на Ferrari,трябва да знаете, че немският екип не е приключил с автомобилте от Маранело, тъй като сега доработва F8 Spider, Roma и SF90 Stradale, които ще бъдат представени скоро.

Коментари
comments powered by Disqus