Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi A1 allroad quattro ще се появи догодина

16.10.2018 17:38

Най-малкият хотхеч се отличава с модифицирани радиаторна решетка и броня

При миналото поколение на Audi A1 имаше два варианта за серийно задвижване на четирите колела, напълно специфични: само 333 екземпляра я за моделите с три врати A1 quattro и хотхеча S1. Във фамилията на новия A1 трябва да се появи и "гореща” версия, а в Инголщат вече подготвят и подобрена версия на A1 allroad quattro. Именно такъв хечбек бе заснет по време на пътни тестове.

Най-малкият allroad се отличава с модифицирани радиаторна решетка и броня, разширени колесни арки и увеличен просвет.

Накрайниците на изпускателната система са маскирани. Тяхното разположение и форма, както и бронята и табелите, са почти единственото нещо, което ще отличават allroad от стандартния A1.

Задвижването на четирите колел, очевидно ще бъде заимствано от родствените модели Volkswagen T-Roc и Audi Q2. Тук очакваме и адаптивно шаси и селектор за режими за шофиране извън пътя.

В двигателната гама на стандартния А1 с пет врати има само бензинови турбо двигатели с работен обем от 1,0 л, 1,5 л и 2,0 л с мощност от 95 к.с.до 200 к.с., а в allroad най-вероятно ще видим и по-големи агрегати. Първото поколение на A1 с четири двигателни колела е оборудвано с механична трансмисия, а при изпълнението allroad трябва да има роботизирана предавателна кутия  или дори избор между нея и механичната. Съдейки по ранните етапи на тестовете, премиерата на модела Audi A1 allroad quattro ще се състои през 2019 г.

Коментари
comments powered by Disqus