Най-малкият хотхеч се отличава с модифицирани радиаторна решетка и броня
При миналото поколение на Audi A1 имаше два варианта за серийно задвижване на четирите колела, напълно специфични: само 333 екземпляра я за моделите с три врати A1 quattro и хотхеча S1. Във фамилията на новия A1 трябва да се появи и "гореща” версия, а в Инголщат вече подготвят и подобрена версия на A1 allroad quattro. Именно такъв хечбек бе заснет по време на пътни тестове.
Най-малкият allroad се отличава с модифицирани радиаторна решетка и броня, разширени колесни арки и увеличен просвет.
Накрайниците на изпускателната система са маскирани. Тяхното разположение и форма, както и бронята и табелите, са почти единственото нещо, което ще отличават allroad от стандартния A1.
Задвижването на четирите колел, очевидно ще бъде заимствано от родствените модели Volkswagen T-Roc и Audi Q2. Тук очакваме и адаптивно шаси и селектор за режими за шофиране извън пътя.
В двигателната гама на стандартния А1 с пет врати има само бензинови турбо двигатели с работен обем от 1,0 л, 1,5 л и 2,0 л с мощност от 95 к.с.до 200 к.с., а в allroad най-вероятно ще видим и по-големи агрегати. Първото поколение на A1 с четири двигателни колела е оборудвано с механична трансмисия, а при изпълнението allroad трябва да има роботизирана предавателна кутия или дори избор между нея и механичната. Съдейки по ранните етапи на тестовете, премиерата на модела Audi A1 allroad quattro ще се състои през 2019 г.