Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi A3 Cabrio: Синьо лято

03.12.2007 08:12 1
1
2571818788

Също както и останалите открити модели от Инголщат, кабриолетът на A3, чиито доставки ще започнат в началото на 2009 година, носи класически "мек" покрив.

Цялата процедура по отваряне или затваряне на покрива отнема само девет секунди и може да бъде изпълнявана и в движение при скорост до 30 км/ч. Audi предлага полуавтоматична и автоматична (шумопоглъщаща) версия на гюрука, който се прибира изцяло в отреденото за целта пространство пред багажника.

До 674 литра товарен обем

Конструкцията на кабриолета е достатъчно устойчива и позволява сгъване на облегалките на втория ред седалки. При това положение товарното пространство нараства от 260 на предостатъчни за двудневна разходка 674 литра.

Габаритите на откритото изпълнение почти съвпадат с тези на тривратия хечбек - несъответствие откриваме единствено по отношение на дължината, където кабриолетът има малко предимство (25 мм). Междуосието пък си остава 2,58 см. Обновление на каросерията забелязваме и в модифицираните светодиодни светлини, които са оформени семпло и стилно. Силуетът на автомобила като цяло впечатлява най-вече с набъбналите калници, побиращи 16, 17 или 18-цолови колела в зависимост от нивото на обзавеждане.

Четири задвижващи агрегата без Quattro

Базов мотор е 1,9-литровият TDI с мощност от 105 к. с. и 250 Нм максимален въртящ момент, който достига 185 км/ч и харчи средно 5,1 литра на 100 км. Почитателите на по-енергични дизели пък ще разчитат на двулитровия TDI, който може да бъде поръчан и в комбинация с DSG-трансмисия.

По-малкият бензин е добрепознатият 1,8-литров TFSI, генериращ 160 к. с., чиито разход възлиза на 7,3 литра. Двулитровият TFSI от друга страна разполага със сериозен потенциал от 200 "коня" и 280 Нм въртящ момент. Ускорението от 0 до 100 км/ч му коства само 7,3 секунди, а максималната скорост се заковава на 231 км/ч. Като опция за него се предлага и шестстепенна предавателна кутия с два съединителя.

За съжаление, кабриолетът A3 ще бъде оборудван единствено със задвижване на предните колела.

Коментари

nikolai
lau chudesna kolichka

comments powered by Disqus