Също както и останалите открити модели от Инголщат, кабриолетът на A3, чиито доставки ще започнат в началото на 2009 година, носи класически "мек" покрив.
Цялата процедура по отваряне или затваряне на покрива отнема само девет секунди и може да бъде изпълнявана и в движение при скорост до 30 км/ч. Audi предлага полуавтоматична и автоматична (шумопоглъщаща) версия на гюрука, който се прибира изцяло в отреденото за целта пространство пред багажника.
До 674 литра товарен обем
Конструкцията на кабриолета е достатъчно устойчива и позволява сгъване на облегалките на втория ред седалки. При това положение товарното пространство нараства от 260 на предостатъчни за двудневна разходка 674 литра.
Габаритите на откритото изпълнение почти съвпадат с тези на тривратия хечбек - несъответствие откриваме единствено по отношение на дължината, където кабриолетът има малко предимство (25 мм). Междуосието пък си остава 2,58 см. Обновление на каросерията забелязваме и в модифицираните светодиодни светлини, които са оформени семпло и стилно. Силуетът на автомобила като цяло впечатлява най-вече с набъбналите калници, побиращи 16, 17 или 18-цолови колела в зависимост от нивото на обзавеждане.
Четири задвижващи агрегата без Quattro
Базов мотор е 1,9-литровият TDI с мощност от 105 к. с. и 250 Нм максимален въртящ момент, който достига 185 км/ч и харчи средно 5,1 литра на 100 км. Почитателите на по-енергични дизели пък ще разчитат на двулитровия TDI, който може да бъде поръчан и в комбинация с DSG-трансмисия.
По-малкият бензин е добрепознатият 1,8-литров TFSI, генериращ 160 к. с., чиито разход възлиза на 7,3 литра. Двулитровият TFSI от друга страна разполага със сериозен потенциал от 200 "коня" и 280 Нм въртящ момент. Ускорението от 0 до 100 км/ч му коства само 7,3 секунди, а максималната скорост се заковава на 231 км/ч. Като опция за него се предлага и шестстепенна предавателна кутия с два съединителя.
За съжаление, кабриолетът A3 ще бъде оборудван единствено със задвижване на предните колела.
nikolai
lau chudesna kolichka