Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi A4 2023 ще има класически и електрически версии

21.01.2022 16:26

Шестото поколение на модела все още ще разполага с широка гама от ДВГ

Актуалната все още генерация на Audi A4 с вътрешнозаводски индекс В9 е на пазара от 2015 година. Напълно новият наследник се очаква догодина. Новото А4 се появява в един доста повратен момент за марката, тъй като от 2026 година Audi предвижда да пуска на пазара нови модели единствено с електрическо задвижване, а от 2033 година почти напълно да приключи с производството на автомобили с двигател с вътрешно горене.

А4 все още дава на купувачите широк избор от задвижвания, повечето от които повече или по-малко конвенционални. Това, което личи отсега, е че моделът ще има тесни предни светлини и динамичен силует. Външните размери остават почти непроменени, но вътрешният обем се очаква да бъде уголемен. Ще има усъвършенстван вариант на 48-волтовата бордна мрежа за меките хибриди, както и варианти зареждаем хибрид. Предвидени са и икономични дизелови версии. Отново ще има спортни варианти S и RS.

Напълно електрическият вариант ще бъде базиран на платформата PPE, на която ще бъде базиран и новият Q6 e-tron. Интересно е да се отбележи, че RS 4 ще бъде наличен в два доста различни варианта - plug-in хибрид и електрическа модификация с около 500 к.с. и 600 Нм.

Коментари
comments powered by Disqus