Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi A5 DTM, Mercedes DTM AMG C-Coupe и VW Polo R WRC: Немски спорт

14.09.2011 12:12

Франкфурт стана домакин на три ключови премиери в областта на автомобилния спорт. Както може сами да предположите, и трите са на немски компании, като Audi и Mercedes показаха новите си машини в DTM, а VW – първата версия на Polo R WRC.

Новият състезателен модел на Audi, който носи кодовото име R17, ще замести A4 DTM, донесъл четири титли на инголщатци от 2004 г. досега.

A5 DTM е съобразен с последните изисквания в шампионата по отношение на безопасността и използва карбонов монокок, комбиниран със стоманен ролкейдж. V8 двигателят, който генерира приблизително 460 к.с., е на практика идентичен с този при A4 DTM и е комбиниран с доказалата се шестстепенна трансмисия.

Задното крило е по-голямо, но цялостният аеродинамичен пакет е по-консервативен заради новите правила в шампионата. Именно те са и причината от Audi да намалят разходите по развойната дейност на състезателния автомобил с до 40%.

Представителят на Mercedes в немските серии ще наследи AMG Mercedes C-класата, който е най-успешният автомобил в 27-годишната история на DTM със своите 84 победи и 5 титли при пилотите. Развойната дейност по него е започнала през юни миналата година в базата на HWA в Афалтербах, компанията, която отговаря както за производството както на шасито, така и за двигателя.

За съжаление в официалното съобщение няма подробности за техническите характеристики на купето, базирано на C-класата, а са публикувани изказванията на Михаел Шумахер и Нико Розберг, двамата пилоти на Mercedes във Формула 1. И както може сами да предположите, те са концентрирани единствено върху новите мерки за безопасност, които са „еталон в групата на туристическите автомобили“ и прочие.

Третият състезателен автомобил, който дефилира във Франкфурт, е Polo R WRC. Предварителната версия на модела бе показана още през май, но тази, която сега е на щанда на VW, е „първият готов за каране прототип, който ще бъде използван по време на активната тестова програма тази година.“

Техническите характеристики за Polo R WRC, естествено, са оскъдни и се ограничават до това, че 1,6-литровият TSI генерира около 300 к.с. и въртящ момент от 350 Нм, който се „предава към колелата посредством секвенциална скоростна кутия и система за двойно предаване“. От VW не конкретизират какви точно са те, но правилникът на ФИА изисква шестепенна секвенциална трансмисия и задвижване и на четирите колела посредством два механични диференциала.

Коментари
comments powered by Disqus