Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi A7 (2018): Много място, по-малко тегло, без V8

25.07.2017 09:50

Купето изглежда по-плоско, а отзад се вижда широка LED-лента

Audi пуска на пазара през 2018 следващото поколение на A7 Sportback, уловен е прототипът на купето с четири врати.

На пръв поглед новото Audi A7 визуално силно наподобява Audi A8 - тесни LED фарове и изключително широка радиаторна решетка. Увеличеното междуосие е също разпознаваемо, защото новото Audi A7 все пак трябва да се различава от Audi A6 и да предлага повече пространство за пътниците отзад. Все пак, Audi A7 всъщност е със 7 мм по-късо, а в  сравнение с S-версиите с 30 мм по-широко. Купето изглежда по-плоско, а отзад се вижда широка LED-лента.
 
Новото Audi A7 Sportback тежи по-малко

Разбира се, А7 отново е конструирано върху модулната платформа (MLB), върху която се базира и новото поколение (C8) на новото Audi A6. Това дава възможност за редуциране на теглото със 100 килограма и минимизиране на разхода. Базовите двигатели на старта са TFSI и TDI с 2,0-литров обем (190 и 252 к.с.), те ще задвижват също и А6.

Топ дизеловият е трилитровият V6, който електрически се нагнетява и след двойния компресор ще може да задмине предела от 354 к.с. A V8 вече няма да намери приложение в A6 и Audi A7 Sportback.

По-мощно Audi A7 с 600 к.с.

Освен конвенционалните двигатели Audi предлага за А7 плъгин хибрид с трилитров V6, който ще стъпи на пазара както с бензинов двигател, така и с дизелов и системна мощност от 245 к.с. Топ агрегатът е най-мощният шестцилиндров мотор с мощност до 600 к.с..

Бордовата мрежа е 48-волтова и позволява намаляване разхода на гориво с 0,7 литра на 100 километра. Заедно с 10 Ah литиево-йонна батерия и стартер генератор, хибридните модели могат да се движат безшумно със скорост между 55 и 160 км/ч до 40 секунди с изключен двигател.

По отношение на оборудването, новият Audi A7 Sportback се предлага с изключително тънки OLED екрани, на които се експонира информация за шофьора и пътника до него. Информацията за шофьора е на екрана върху централната конзола, а над него има информация за климатика. Студията Audi Prologue вече представи това. Жестовото управление също е на борда, гласовият контрол е оптимизиран, камерите, както и радарните, лазерните и ултразвукови сензори са поели контрола на пътя в определени ситуации.

Ниво 3 ще предлага и автономно шофиране, което се задейства посредством бутон „AI“. Приложението позволява автономно паркиране на новото A7 и Audi търси също коопериране с паркинг оператори.

Коментари
comments powered by Disqus