Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi A7 Sportback: Да запълним нишата

27.07.2010 10:33

Audi представи официално A7 Sportback. Първоначално моделът ще се предлага с два дизелови и два бензинови V6, като базовата цена на европейския пазар е 51 650 евро.

Въпреки че стилистиката на новия модел определено следва типичните за купе каросерията линии, от Audi са категорични, че е A7 Sportback е модел с пет врати, които комбинира елегантността на купето, спортния дух на седана и практичността на комбито.

Повсеместното използване на алуминий и високоякостни стомани позволява на инженерите от Инголщат да конструират автомобил с 15% по-лек от съответния стандартен аналог, като теглото на базовата версия стартира от 1695 кг. Платформата е предназначена само за работа с V6 двигатели (вероятно и V8, но те ще се появят впоследствие под капака на A7 Sportback), като на първо време те са четири и покриват мощностния диапазон от 204 до 300 к.с.

 

 

В базовата си версия трилитровият TDI генерира скромните за този обем 204 к.с. и 400 Нм, но може да се похвали със среден разход от 5,3 литра при 139 г/км емисии CO2. Той е комбиниран с безстепенната multitronic трансмисия на Audi и ще се предлага само с предно предаване. По-мощният вариант на този двигател достига далеч по-приличната за моделa максимална мощност от 245 к.с. (500 Нм), като за него стандартни са S-tronic седемстепенната автоматична трансмисия и quattro системата за двойно предаване. В резултат за спринта от 0 до 100 км/ч са нужни само 6,5 секунди при максимална скорост от 250 км/ч, а средният разход остава в рамките на 6 литра.

Бензиновите двигатели са 2,8-литровият FSI и трилитровият TFSI, съответно с 204 к.с. (280 Нм) и 300 к.с. (440 Нм). Дори и „малкият“ двигател може да се поръча с S-tronic и quattro, но при 3.0 TFSI те са стандартни. Разликата в разхода между двата модела е минимална – съответно 8 и 8,2 литра, но по отношение на динамиката те буквално нямат нищо общо. Базовият бензин ускорява от 0 до 100 км/ч за 8,3 секунди, докато трилитровият аналог изпълнява класическия спринт за 5,6.

Всички двигатели на A7 Sportback са оборудвани със старт-стоп, система за рекупериране на спирачната енергия и иновативната система на инголщатци за поддържане на оптимален температурен режим на мотора. quattro версиите автоматично получават новия централен диференциал на Audi, както и система за по-прецизно и динамично завиване с прилагане на спирачно усилие върху едно или повече от колелата. Ново е и електромеханичното сервоуправление.

Стандартното окачване на Audi A7 Sportback е със стоманени пружини, като по желание на клиента тяхната твърдост може да бъде значително увеличена, а клиренсът – намален с 10 мм. В списъка с опциите обаче попада адаптивното пневматично окачване на инголщатци. A7 Sportback получава също системата за директно управление на базовите характеристики на модела (двигател, трансмисия и кормилна уредба), която в стандартната версия има четири предварително настроени режима – comfort, auto, dynamic и individual. Ако моделът е оборудван с пневматичното окачване, quattro системата и спортния диференциал, опциите стават много повече. В стандартния пакет влизат 18-цолови колела с гуми с 255/45, но по-желание на клиента A7 Sportback може да бъде оборудван с 19 и 20-цолови версии.

В салона на четириместния автомобил и то в базовата му версия ще откриете климатична система, безключово запалване, четириспицов многофункционален волан, 6,5-инчов дисплей, електромеханична ръчна спирачка, автоматичен капак на багажника и шест въздушни възглавници. Ето защо цената на европейския пазар за най-ниското ниво на оборудване стартира от 51 650 евро. Доставките ще започнат тази есен.

Коментари
comments powered by Disqus