Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi атакува Дакар и се завръща в Льо Ман

30.11.2020 16:24
Audi атакува Дакар и се завръща в Льо Ман

Германците ще прекратят заводската си програма във Формула Е догодина

След като напусна „24-те часа на Льо Ман“ и Световния шампионат по издръжливост, Audi пренасочи усилията си към Формула Е. Германците бяха един от пилоните на шампионата за електрически формули, но днес изненадващо обявиха, че прекратяват заводската си програма в края на седмия сезон.

Още по-изненадващо обаче е решението на Audi да замени Формула Е с рали „Дакар“. Официалният старт на проекта е планиран за 2022 г., като това е първата голяма заводска програма в „Дакар“ след краткия престой на Peugeot в пустинната надпревара.

За Audi това ще бъде дебют на рали „Дакар“, но VW Group има огромен опит в рали-рейда благодарение на доминиралия в края на миналото десетилетие и началото на това Race Touareg. Офроуд автомобилът на Audi обаче ще е коренно различен, тъй като „алтернативната концепция за задвижване комбинира за първи път електрическа задвижваща система с високоволтова батерия и високоефективен преобразувател на енергията“.

Крос кънтри състезанията ще са в основата на бъдещата заводска програма на Audi, но ръководството на компанията „обмисля други възможни полета за изява в международния моторспорт“. Сред тях на преден план изпъква новата LMDh категория, която IMSA и Световният шампионат по издръжливост развиват съвместно.

"Подготвяме се активно, за да влезем в новата категория прототипи LMDh, която ще се използва в състезания от ранга на „24-те часа на Дейтона“ и „24-те часа на Льо Ман. Най-същественото послание за нашите фенове е, че моторспортът ще продължи да играе ключова роля за Audi“, коментира Юлиус Себах, управителен директор на Audi Sport GmbH.

В официалното съобщение на Audi се казва, че програмата във Формула Е няма да продължи във вида, който има понастоящем с класически заводски тим, но не и че германците се изтеглят изцяло от шампионата. На практика те влязоха официално във Формула Е едва през 2017 г., като преди това участваха като партньор на ABT Sportsline и Schaeffler. Не е изключено тази колаборация да бъде възобновена след изтичането на седмия сезон от шампионата, който стартира в средата на януари в Чили.

Коментари
comments powered by Disqus