Производителят планира да предложи тридесет електрифицирани модела до 2025 г.
Производителят от Инголщат се фокусира върху четири платформи, върху които ще създава новите си електрически автомобили, благодарение на синергиите, съществуващи в рамките на Volkswagen Group.
Първата платформа е MLB Evo, върху която е построен Audi e-tron, първият 100% електрически автомобил с емблемата на Audi, който спород габаритите си се позиционира между Q5 и Q7. Audi e-tron се задвижва от два асинхронни двигателя, генериращи и 300 кВт, задвижвани от батерия с капацитет 95 кВтч, гарантираща автономен пробег от близо 400 км според цикъла WLTP.
След това Audi използва платформата J1, разработена от Porsche (за Taycan), за да създаде концепта e-tron GT, представен в Лос Анжелис през 2018 г. Той е много близо до серийно производство на бъдещ Gran Turismo с висока ефективност и е оборудван с два електродвигателя, развиващи общо 434 кВт (590 к.с.) и 830 Нм.
Платформата MEB, върху която е разработен концептът Audi Q4 e-tron, ще бъде крайъгълният камък на бъдещите компактни и средни електрически модели на Audi, базовите модели на гамата. От другата страна, платформата PPE (Premium Platform Electric), представена и разработена в сътрудничество с Porsche, ще бъде новата архитектура на луксозните модели на марката и ще поеме най-новите ултрамодерни технологии на бъдещето.
За протокола, производителят от Инголщат планира да предложи тридесет електрифицирани модела до 2025 г.