Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi e-tron GT: Гръм и мълнии

23.07.2021 11:11

Този автомобил ни дава забележителен поглед към Gran Turismo автомобилите на бъдещето

Дефиницията за автомобил от прочутата категория Gran Turismo с годините става все по-разтеглива, но основните ценности, които стоят зад това определение, не са се променили вече повече от половин век – това неизменно са елитни, предназначени за удоволствие и пригодени за приятно изминаване на дълги разстояния. Това с колко врати са каросериите им, колко места има в салоните им, към коя точно автомобилна категория спадат и с какво задвижване разполагат, е въпрос на интерпретация от страна на отделните производители. Тъй като очевидно навлизаме в епохата на електрическата мобилност, няма съмнение, че и тази легендарна автомобилна категория в една или друга степен ще се пригоди към новите реалности. Конкретно Audi e-tron GT е страхотно доказателство на тезата, че електромобилите могат да бъдат красиви, вдъхновяващи и да носят неподправено удоволствие. Нещо повече – независимо от факта, че споделя по-голямата част от техниката си с Porsche Taycan, моделът на Audi притежава свой собствен, ненаподобим дух, който е белязан от всичко, което се смята за ценно от марката в Инголщат.

Това е великолепен дух, който петметровият електрически GT пренася успешно в съвремието. Както със своето външно излъчване, така и с първокласното изпълнение на интериора, в който липсват модерните напоследък, но в повечето случаи съвършено излишни електронни заигравки, но за сметка на това предлага семпла, логична и най-вече работеща схема за управление на функциите със сензорни екрани и тактилна обратна връзка. Eргономията на приятно ниско разположените седалки със солидна странична опора е отлична, обзавеждането е дискретно, но същевременно непреходно елегантно, а четливостта на екраните и показанията на контролните прибори е отлична. Качеството на материалите и изработката е на забележително високо дори за елитната ценова категория на модела равнище, а по желание на клиента интериорът може да бъде поръчан във вариант без присъствие на материи от животински произход и/или висок дял на рециклираните материали – именно в такова изпълнение беше поръчан и тестовият екземпляр, който можете да видите на снимките. На мястото на традиционната естествена кожа и алкантарата идват висококачествена изкуствена кожа, както и материали на име Dinamica и Kaskade. Таблото и воланът са облицовани с микрофазерен материал, за който и стар познавач в областта трудно би предположил, че не е „истинска” алкантара. И като се заговорихме за волана – той ляга в ръцете по толкова приятен и естествен начин, какъвто може да ви предложи само един наистина елитен спортен модел. Цялата концепция на позицията на седене на водача също е като по учебник – усещането за динамика започва още далеч преди да сте потеглили.

Повече за впечатленията ни от новия Audi RS e-tron GT можете да откриете на страниците на летния брой на списание auto motor und sport България, който е вече на пазара.

Текст:
Божан Бошнаков
Снимки:
Мирослав Николов

Коментари
comments powered by Disqus