Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi e-tron Sportback изпревари родствения e-tron

20.11.2019 13:00

Новият модел в началото ще е по-евтин: в Германия базовата цена ще е 71 350 евро

Новият Audi e-tron Sportback, бъдещ брат-близнак на модела Audi e-tron, успя да изпъкне не само с наклонения към кърмата покрив и вратата на багажника. Купето има по-нисък коефициент на въздушно съпротивление (0,25 срещу 0,28). По-доброто оптимизиране направи възможно увеличаването на автономния пробега в цикъл WLTP (446 км срещу 411). С матрични светлини със система от микроогледала DMD (digital micromirror device) Sportback се мери да бъде първи в света. И накрая, новият модел в началото на продажбите ще е по-евтин: в Германия базовата цена ще е 71 350 евро, докато стандартният e-tron засега стартира с 80 900 евро.

Осмоъгълната радиаторна решетка Singleframe и предната броня са същите като на e-tron, но оформлението, цветовите нюанси и пакетът S line  добавят малко разнообразие. Нов дифуьор се откроява отзад. Адаптивното пневматично окачване с управляеми амортисьори (опция) променят клиренса в диапазон 76 мм.

По отношение на габаритите Sportback повтаря „обикновения “ e-tron с точност до милиметър: дължина, широчина, височина - 4901 × 1935 × 1616 мм, междуосие - 2928. Стандартните гуми с размер 255/55 R19 имат ниско съпротивление при търкаляне, а от средата на 2020 г. ще бъдат налични 22-инчови гуми.

Sportback ще има две версии: 50 quattro (313 к.с., 540 Нм) и 55 quattro (360 к.с., 561 Нм). Първият е оборудван с батерия с капацитет 71 кВтч и автономен пробег т 347 км. Ускоряването до стои продължава 6,8 сек, максималната скорост е 190 км/ч. Вторият е с батерия с мощност 95 кВтч, работи 446 км без дозареждане, достига 100 км/ч за 6,6 сек и максимална скорост 200 км/ч.

Светодиодните светлини с DMD технология се основава на микросхума с милион миокроогледалца, всяко от които може да се накланя до 5000 пъти в секунда поради електрически полета. Фаровете показват анимация и прожекция на стена или земя. Дигиталните светлини ще бъдат налични в средата на 2020 г.

Освен това модификацията 55 quattro може да премине в режим overboost, когато мощността на двата електродвигателя за осем секунди нарасне до 408 к.с., 664 Нм, ускорявайки до 100 км/ч за 5,7 сек (една десета по-бързо от e-trone). Електрическото задвижване на четирите колела Quattro задейства двигателя на предния мост според необходимостта. Енергията от спирачното усилие се съхранява до 70% в батерията.

Интериорът също повтаря e-tron. Audi твърди, че мястото за краката за пътниците отзад в купето е намаляло само с 20 мм. Ако предните и задните багажници на конвенционалния е-трон побират 660 и1700 литра, то Sportback има по-скромен обем от 615 и1655 литра. Петата врата се отваря със замахване на крак.

Версията 55 quattro се зарежда от станции с постоянен ток със 150 кВт (при  променлив ток може да се увеличи от 11 кВт до 22 кВт), а версията  50 quattro е до 120 кВт. За по-малко от половин час батерията може да бъде заредена до 80%. Четирите пръстена обещават достъп до близо 120 000 пункта за зареждане в 21 държави от ЕС. Европейският старт на продажбите на Sportback (той се произвежда в Брюксел) е планиран за пролетта на 2020 г. Приемането на предварителни поръчки ще започнат в края на ноември. Лимитираното издание Edition One ще излезе първо.

Коментари
comments powered by Disqus