Ще бъде продаван в Европа от февруари 2018, цените в Германия започват от 67 800 евро
Audi избра автомобилното изложение в Детройт през януари за дебюта на последното си поколение на A7.
Audi даде на купе-подобния седан свеж, мускулест екстериорен дизайн, по-чист интериор и технология, включително дистанционно гаражно паркиране и 48-волтова „мека” хибридна технология за подобряване разхода на гориво.
Audi лансира A7 през 2010 като във fastback стил, който споделя сходствата с Audi 100 S Coupe от 1970 г., един от първите автомобили, които помогнаха да на марката да се утвърди на пазаря като премиум марка.
Новото A7 от второ поколение ще се продава в Европа през февруари 2018, като цените започват от 67 800 евро в Германия. Датата за представянето на пазара в САЩ все още предстои да бъде обявена, но се очаква да бъде някъде към края на годината.
"А7 е спортното лице на марката в най-пълния смисъл на тази дума ", каза говорител на Audi. "Новият модел отговаря на обещаното от концепта Prologue, който показахме в Лос Анжелис през 2014 г.".
Световните продажби на A7 Sportback паднаха с малко над 40% през първите девет месеца на 2017 до 12 800 автомобила, преди да изтече края на годината. Преди това обаче доставките до клиентите бяха стабилни с близо 30 000 бройки на годишна база, а през миналата година за първи път стартираха и продажбите на седана A8.
Продажбите на A7 в САЩ спаднаха с 25% до 3439 единици през септември, според данните на Automotive News Data Center. В Европа продажбите на намаляха до 4748 броя от 7245 единици през първите осем месеца, сочат най-новите данни на агенцията за пазарни анализи и прогнози JATO Dynamics.
Производството на A7 се извършва в завода на Audi в Некарсулм, Германия.