Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi Metroproject Quattro: Предвестникът на A1

22.10.2007 13:10

Въпреки че се числи към елитните производители, Audi възнамерява да разшири своя асортимент с модел, заемащ най-ниското стъпало в автомобилната йерархия. Разкриването му беше очаквано на автосалона във Франкфурт, но официалното представяне на Metroproject Quattro ще се състои на 24 октомври в рамките на четиридесетото по ред Tokio Motor Show. С този прототип Audi показва първите нива в развитието на очаквания през 2009 година сериен модел A1.

Според стратезите на компанията, Metroproject Quattro се вписва чудесно в семейството на Audi. И тук предрадиаторната решетка в стил single frame доминира предницата - този път обаче тя е подсилена с хромирана мрежа. Фаровете за мъгла надничат от своето "скривалище" в ъглите на предната престилка, докато "бръснещият" поглед на предните светлини фиксира пътната настилка. Дискретен кант обгръща цялата каросерия и маркира горната граница на "сърдито" надничащите светлинни компоненти. Интегрираните в обемна, но изящна задна престилка кръгли накрайници на изпускателната система недвусмислено намекват за предвидените спортни изпълнения на бъдещия A1.

Дължината на Metroproject е 3,91 метра, ширината 1,75 м, а междуосното разстояние достига 2,46 м. Силуетът на прототипа е дефиниран от две матовополирани алуминиеви дъги, издигащи се от капака на двигателя и достигащи стегнатата задница. Погледнати в профил, формите на студията изглеждат изчистени и лишени от напрежение най-вече заради просторните стъклени площи и липсата на средни колони. В същото време мощните калници, широките гуми с размери 235/35 и масивните прагове придават на двувратия "мъник" солидна и уверена стъпка. Динамиката във визуално отношение ще търси съотвеност в поведението на пътя с помощта на окачване от типа magnetic ride. За разлика от съперника си MINI, бъдещият A1 притежава относително дълъг преден надвес, докато в компактната задница са на разположение едва 240 литра товарен обем.

Интериорът от друга страна проявява известно сходство с почерка на обзавеждането в MINI. Водачът възприема най-важните данни за състоянието на автомобила посредством два кръгли прибора пред себе си, а останалата информация се изписва върху мултуфункционален дисплей, разположен помежду им. Металическите вентилационни отвори констрастират с черното арматурно табло, а централната конзола (с вграден MP3-плейър) като че ли е привнесена от някоя научно-фантастична компютърна игра.

Задвижването на Metroproject Quattro Concept е поверено на поставен под стъклен похлупак електромотор над задния мост с мощност 30 кВт и 200 Нм максимален въртящ момент и 1,4-литров бензинов TFSI, генериращ 150 конски сили, който задвижва предните колела. При необходимост електродвигателят може да бъде ползван като единствен задвижващ агрегат – в такъв случай зарядът на литиево-йонните батерии е достатъчен за изминаване на около 100 километра.

Трансмисията на прототипа е с двоен съединител и възможност за ръчна смяна на предавките. От Audi обещават разходът на гориво да бъде снижен до 4,9 литра на 100 км посредством старт-стоп система и технология за оползотворяване на спирачната енергия. По данни на производителя Metroproject има нужда от 7,8 секудни за достигане на 100 км/ч, а максималната му скорост възлиза на 201 км/ч.

Коментари
comments powered by Disqus