Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi направи всъдеход с автопилот от 4-то ниво

11.09.2019 10:37

Задвижващата система се състои от 4 електромотора в колелата с мощност 435 к.с.

Audi представи концептуалния всъдеход AI: Trail quattro, който допълва гамата от електрически прототипи Audi Aicon, Audi AI: Me и Audi AI: Race (известен още като Audi PB18 e-tron).

Задвижващата система на автомобила се състои от четири електрически мотора, вградени в колелата, с обща мощност 435 к.с. Батерията осигурява пробег до 500 км без зозареждане на асфалт и до 250 км по неравен терен.

Четириместният Audi AI: Trail quattro има голяма остъклена площ. Всъдеходът е оборудван с офроуд гуми с автоматично регулиране на налягането. Пътният просвет е 34 см, което позволява на новия Audi да пресича бродове с дълбочина над половин метър. Въпреки батерииги, вградени в дъното, масата на модела е намалена поради корпуса, изработен от смес от високотехнологична стомана, алуминий и въглеродни влакна.

За вещите са предвидени багажни стелажи в салонаа, а отделенията за съхранение на мръсни предмети са вградени в задната броня. Интериорът е изпълнен с вълна, кожа и филц, изработени от рециклирани материали. Ролята на арматурно табло и мултимедийната система играе смартфонът на водача. Задните седалки са направени под формата на хамаци и могат да се свалят от купето, за да се използват отделно от автомобила.

Ролята на оптика се изпълнява от фарове, монтирани на покрива, които могат да светят както навън, така и в салона. Автомобилът се предлага с пет триъгълни автономни Audi Light Pathfinders, оборудвани с матрична оптика и способни да осветяват пространството около всъдехода. Дроновете се зареждат от индукционни накладки на покрива и багажника на автомобила.

В допълнение към осветлението те могат да предават изображения от вградените камери на дисплея на водача, осигурявайки видимост около Audi AI: Trail quattro.

Концептуалният автомобил е оборудван с изкуствен интелект с функция за самообучение, която е в състояние да взаимодейства както с околната среда, така и с пътниците. Всъдеходът получава автопилот от ниво 4 (автопилотът е толкова роботизиран, че прави всичко сам, но остава възможно автомобилът да бъде управляван от човек).

Известно е, че концептуалният автомобил Audi AI: Trail quattro е един от двата прототипа, обявени за 2019 г. - първата новост - Audi AI: Me, беше показана на автомобилното изложение в Шанхай през април. КОММЕНТАРИИ

Коментари
comments powered by Disqus